"Sana esmer bayanla konuştuklarımızı anlatıcam ama anlaşmamızı yeniliyeceğiz." Bu cümleleri dolgun dudaklarından duyarken, hem çok sevindim hem de çok korktum. Yeni anlaşmamızın şartlarını merak ediyordum bende hemen sordum
- Ne istiyorsun?
- Seninle sevgili oyunumuza devam edicez ve bende sana aradığım gerçek anneni bulmana yardım edicem. Adamlarımı da bu işte kullanıcam ve bu senin için bulunmaz fırsat. Anneni buluncada oyunu bitiririz.
- Neden benim SAHTE sevgilim olmak istiyorsun ki?! Etrafında onlarca kız varken, hemde onlar sana istediğin her şeyi verebilecekken.
- Peki sen neden bunu merak ediyorsun? Üzümünü ye bağına bakma nokta.
- Benden ne beklediğini merak ediyorum. Ürküyorum, amacın beni kullanmak mı öğrenmek istiyorum.
- Seni kullanmak istesem dün gece bunu çok rahat yapardım. Dün gece beni o kadar azdırmana rağmen sana tek bir şey yapmadım. Şimdi seç bakalım ki bende görüyim sevgili anneni bulmayı ne kadar istiyorsun!
- Kabul ama senin yaptığın anlaşmammıza, bende bir madde ekliyeceğim.
- Sen bir söyle de.
- Bundan sonra aynı odada uyumiyacağız ve öyle beni zorla öpmiyeceksin.
- İlk ki tamamen kabul ama ikincisi kısmen.
- Nasıl yani?!
- Dün akşam ki gibi olmasada arada ufak öpücükler olucak, zaten çekemeyen gözler üzerimizdeyken seni hiç öpmem saçmalığı tartışmasını başlatma!
- O zaman hadi söyle esmer bayan sana ne dedi??
ŞUANDA ŞEHİR DIŞINDAYIM SİZİN İÇİN ZAR ZOR YENİ BÖLÜM YAZDIM KISA OLDUĞU İÇİN EN YAKIN ZAMANDA BİR SONRAKİ BÖLÜMÜDE EKLİYECEĞİM AMA ŞU VOTE VE YORUM SAYISINA ÖNEM VERİYORUM. BÖYLE DEVAM EDERSE 2-3 BÖLÜME FİNALİ VERİCEM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aradığım His
Misterio / SuspensoBir kız bir anda her şeyi kazanıp, her şeyi kaybedebilir. Hayatı kökünden değişebilir ama bunlar bir anda nasıl olur??