Karşılıklı

37 3 0
                                    

BU BÖLÜMÜ OKUMADAN GEÇEN BÖLÜMÜN SONUNU OKUYUN LÜTFEN!

Asla onu kızdıramazdım. Sarf edeceğim her harfi özenle seçerek. "Bunnun konumuzla ne alakası var ki?!" Sakince ve birazda şaşırarak söyledim.

Mert: Çok alakası var senin haberin yok!

Ben: O zaman anlatsan ne biliyorsan

Mert: Sen soruma cevap ver hele.

Bana acıyarak bakıyordu.

Ben: Bu soruya cevap vermem için, gerçek annemin kim olduğunu bulmam lazım.

Şaşırmayarak konuşmaya başladı.

Mert: Biraz mantıklı düşün. Şuana kadar seni sokakta görsem tanımazdım ama şimdi neden seni becermek isteyim?!

Ben: Daha fazla ezmeden, söylesen sebebini!

Mert: Bana annen olduğunu söylediği esmer 1.70 boylarında bir kadın, senin çok ateşli sex yaptığını ama bu aralar pek alakadar olmadığını, zor kız rolü yaptığını söyledi ve ekledi. 'O altına yatan kaltaklardan çok daha ateşli, bilmem artık istersen eğlenme! dedi bana.

Ben: Senden ufak bir şey rica edebilir miyim?

Mert: Edebilirsin ama konu seni sik-

Ben: Saçmalama!! Unut gitsin zaten.

Mert: Ooo şakalaşmıyalım mı?

Ben: Tamam. O kadına git ve aynen şunu de." O kızdı, nasıl önceden biriyle yapmış olabilir? Neyse ben işime bakarım, gayet eğlendim. Ama özkızınıza neden bunu yaptınız?!

Mimikleri doğaçla. Cevabı alınca bir yerde buluşalım. Mese-

Mert sözümü keserek

Mert: Numaranı ver, sana bir barın adresini mesaj atıcam oraya gel. Gelemem deme zaten senin yüzünden işlerim aksadı toparlamam lazım!

Onu kızdıramazdım.

Ben: Tamam. Dedim sıkkın bir eda ile.

Eve gidince, ne giyisem dedim kendimce. Sonuçta bar, cici kız gibi gidemem. Tamam kot şort üstüne siyah büstiyer ama onu azdırmamam lazım, o zaman üzerime gece mavisinin biraz soluk tonlarında sporcu atleti ve hafif topuklu ayakkabılarım. Saçlarımla uğraşmadım elim ile buklelerimi biraz daha döndürüp kabarmaması için sprey sıktım. Hafif fondöten, normal seviyede eyeliner, kirpiklerim önemli bu yüzden bol maskara ve bu sefer değişiklik yapıp bağırmayan kırmızı ruju dolgun dudaklarıma kapladım.

Cevabı çok merak ediyordum, onu bekletip kızdırmayada niyetim yoktu, bende işim biter bitmez mesaj attığı bara doğru ilerledim. Kabul etmem gerekir bu çocuk fazla yakışıklı. Gözleri o kadar güzelki. Herkesin aklına renkli göz gelir ama hayır bal sarısı. Öyle bir renkteki gözleri, içine düşmekten çok korkuyorum. Her neyse konu gerçek annem. Yanına gidip meraklı bir ifade ile ne dediğini sordum. Mert beni güzel bir süzdükten sonra; sana bir iyilik yaptığımı sanıyorsan yanılıyorsun bebeğim.

Ben: Efendim?

Mert: Birisi için gidip araştırma yapmam, yaptıysam da karşılıklıdır...

AKLINIZDA BASİT BİR SON GİBİ YARGILAR OLUŞMUŞ OLABİLİR AMA TAHMİN EDEBİLECEĞİNİZ ŞEKİLDE İLERLİYEMİYİCEK

BİRDE BAŞLIK BULMAKTA ZORLANIYORUM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

YENİ BÖLÜM HAZIR SAYILIR AMA VOTE SAYISI ARTMADAN YAYINLAMİYİCAM

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin