Sevgilim

31 4 1
                                    

Her şey karman çorman bir hal almıştı. Az çok tahmin etmekteydim, benden bir şey istediğini ama eğer cevabı sonra söyliyecek ise normal koşullarda yapmiyacağım bir şeydir. Bende sordum hemen; Ne istiyorsun peki.

Mert: Bir kızı yatağımda görmek istiyorum.

Ben: Benden ne istiyorsun demek istemiştim.

Mert: Hemen de havalara girermişiz, dinlersen öğrenicen canımın içi. Zor kız havalarında olan bir sürtük. Normalde uğraşmam ama gerçekten ateşli ve her gece kolaylıkla altıma aldığım kaltaklardan sıkıldım. Sevgilim varmış rolü yapıcam ama buna inanması için bir süre sevgiliye ihtiyacım var. Bil bakalım bu şanslı ahu kim.

Ben: Beni çok iyi yerden sıkıştırdığını biliyorsun değilmi, piç sevgilim.

Mert: Güzel rolune ısınmışsın. Dedi yavşak biçimde sırıtarak.

Bende; O zaman anlat hadi, ne dedi sana?

Mert: 1 hafta sonra potansiyeline göre söyliyeceğim.

Ona çok kızgınım ve hiç korkmuyorum artik. Buda beni rahatlatıyor, yoksa sevgilisi gibi davranamazdım piç kurusunun. Ben etrafı izlerken Mert bana dönüp yapmam gereken bazı şeyleri söyledi; Benim sevgilim olacaksan, açık giyin, sexy ol, sadece bana karşı olsada bir miktar yavşak ol. Sana söyliyeceklerim bundan çok daha fazlasını hak etmekte çünki!

Ebeni tamam mı?! Beni nerden sıkıştıracağını çok iyi biliyordu öküz.

Mert: 7 günlük süren şuan başlıdı sevgilim. Dedi. Tamam canım. Dedim umursamaz bir tavırla.

Beni belimden çekti ve banada bir içki verdi, ardından kulağıma eğilip 'karşı çıkma ve aklından sevgili olduğumuzu çıkarma' dedi. Aklıma gelen tüm küfürleri saydırdım ama bunu yapmak zorundaydım. Ben; Canım senin için pek dert olmayabilir ama yarın okulum var ve saat gecenin 3'ü artık eve gidip yatmam lazım. Dedikten sonra kalkarken beni çekti ve 'İyi geceler öpücüğü yokmu aşkına' dedi sırıtarak. Bende dudağını kasıt etmesine rağmen, yanağından öpüp hızla uzaklaştım.

Bu bir hafta nasıl geçicekti. Lanet girsin. Ne halt edicem, o kuş beyinli benden neler isteyecekti. Ve ben 1 haftamı kayıp etmiş olucam. Oysa ki bu bir hafta içerisinde annemle ilgili bi hayli yol alabilirdim.

Sabah uyandığımda aklıma gelen ilk soru "Ne giyeceğim?" olmuştu. Çünki dün uyarı almıştım. Siyah tayt üstüne, belimden bir karış yukarısına kadar üçgen biçimli sırt dekoltesi barındıran kazak. Ayakkabı konusunda kararsız kaldıktan sonra, ayağımın bütününü saran babet görünümlüleri seçtim. Bu ayakkabıyı seviyordum. Makyaj da ise saf bir görünüm tercih etmiştim, gözlerimin tonlarındaki açık mavi farı sürdüm, aşırı maskara yapmadım, yeterince güzel olan elmacık kemiklerime allık yardımı ile renk kattım. Dudağıma açık renk parlatıcı sürdüm ve hazırdım.

Arabama atlayıp okula gitmeyi planlıyordum ki...

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin