Cafe

64 4 0
                                    

İLK BÖLÜMDE SADECE KIZIN HAYATINI ANLATTIĞIM İÇİN 5 DK. BİLE BEKLEMEDEN YAZDIM 2. BÖLÜMÜ HEP BÖYLE HIZLI GİTMEZ

Hayatımın her anını benden daha çok bilen Bengü yanıma geldi "Mert'ler ders arasında Starbucks'a gideceklermiş, bizide çağrıyolar ve kesin gidiyoruz!"(Mert sevdiği çocuğun tayfasından ve aynı zamanda okulun havalı playboyu) ben; oo bilmediğim bir şeyler mi var? Onlar bizi pek çağırmazdı! Bengü: ah nerde, ne biliyim ama senide çağırdılar hatta o gelmesse sende gelme gibi bir şeyler ima etti. Bu ne saçmalık eğer böyle dediyse boşuna sevindik, işleri benle. Ne alaka peki Mert veya tayfasından biri beni düzeceğini falan mı sanıyor! En iyisi gidelim görelim, gerekirse ağızlarının payını verelim. Ama eğer benle olan işlerini halletmek için Can (Bengü'nün sevdiği çocuk) Bengü'yü kullanmayı denerse, kendi fermanını verir.

Cafeye geldik, biraz zorlmalarla ben Mert'in yanına oturtuldum. Salaş buluzümün yakası genişti istemsiz içeriye doğru kıvrılmıştı ve oradanda dolgun dik göğüslerim görünüyordu, Mert fırsatı kaçırmadan gözlerini göğüslerime dikmişti. Bende imalı bir bakış atarak yakamı düzelttim. Ben sütlü kahvemi yudunlarken Bengü ile Can'a baktım Can hiç bir centilmenlik yapmamış onun yerine Mert'i izliyor ve ondan emir bekliyordu. Bu olay iyice sinirlerimi bozarken Mert kolunu sandalyeme sırtımı tutarmış gibi yerleştirdi. Tam manası ile deliye dönmüştüm. Mert, Bengü'nün Can'ı sevdiğini anlamış ve bunu kullanarak bana yaklaşmaya çalışıyordu.. Saf, ben bunu daha ilk andan anlıyabilicek kadar zekiyim. Hemen oturduğum yerden kalktım Mert'in ısmarladığı enfes kahvemi bir yere fırlatarak ve hafif dozda bağırarak "karşıdan salak gibimi duruyorum(?) amacını ilk andan anladım zaten ama Bengü'nün hatrı için geldim. Şimdide gidiyorum." Mert; hop dedik, o kadar zeki isen istediğimi aldığımı ve bana böyle davranamayacığınıda bilmen gerek. Bengü; Efsun ne saçmalıyosun, ne güzel oturuyorduk Ben; kızım sen iyimisin ya da gözüne inen perdeden olanları görmüyomusun? Mert'e dönerek "senin o dediğin altına kolayca yatırdığın sürtükler için geçerli, sence ben sana yem olurmuyum!" Mert; görücez onu bebeğim, hmm bu arada altımda inlerken sana bunları hatırlatırım! İyice sinirlenmiştim o an hiç bir şey düşünmeden " am düşkünü" dedim. Son sarf ettiğim kelimenin beni bitireceğini farkına vararak Cafenin çıkışına yöneldim. Orda annemle bir kadını konuşurken gördüm. Sarı saçlı kadın; hayır yanılıyorsun o da beni ister ve seni dinlemek zorunda değilim...

AÇIKLAMADA YAZIYODU HER TÜRLÜ DUYGUYA SAHİP DİYE BU SEBEPLE 2 OLAY BİRDEN YAŞANIYO HER BÖLÜMDE SIRAYLA AÇICAM KONULARI SÜPRİZLERLE:) YORUM BEKLİYORUM EĞER VOTE VE YORUM SAYISI HEP AZ GİDERSE 5 BÖLÜMDE BİTİRİRİM

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin