- O zaman hadi söyle esmer bayan sana ne dedi??
- Esmer bayana gidip bana söylediklerini söyledim o ise bana şunları dedi. "Sana bir iyilik yaptım sayılır, ben olmasam Efsun'un adını bile bilmezdin, şimdi sıra sende! Dedi bana bende "Anlamadım" diye karşılık verdim. O ise "Efsun ile olan ateşli gecenizi bildiğin tüm herkese anlat. Herkes onu orospunun teki gibi görsün bunu nasıl yapacağınıda sen bul artık."
- Dalga geçmek için çok saçma bir zaman. Bende oturmuş seni ciddi ciddi dinliyorum yaa!
- Sana bildiğim tüm yeminleri sayabilirim. Hepsi gerçek.
- Peki sen ne cevap verdin?
- Psikoloğa gitmesi gerektiğini söyledim.
- İyi bok yedin!
- İstersen kafamdan fantezi üretip, tüm okula anlatabilirim!
- Saf! Yalan denen bir şey var. Ayrıca bunu yapmayı bir kere göze aldıysa bir daha başka biri ile yapar demektir. Sayende benim olan tek şey tehlikede!
Sakince bir düşündüm bu olanlardan sonra ne yapmalıyım diyerek. Ve
- Mert beni iyi dinle. Ben bu gün okul çıkışı eve deliler gibi ağlıyarak gidicem, annem sandığım kadına, "Hayatım sıçtığımdan farksız hale geldi. Dünya'nın en kötü şeyi başıma geldi ve bunu herkes yalan yanlış öğrendi. Artık yaşamak istemiyorum. Şimdi bir otele gidicem hayatımı oradan devam ettiricem, kartlarıma para yüklemeyi unutmayın!" Dediğim gibi istediği oldu zanneder ve seni arar, sende sana iyilik yapmadım sadece ben kadınlarla yaşadıklarımı abartarak anlatmayı severim. Dememi rica ediyorum.
- Fazla zekisin sen.
- Ne yani yapmiyacak mısın?!
- Bazende fazla saf. Plan için zekisin demiştim.
Yaa kendimi rezil olmuş hissettim. İğrenç bir his bu.
Cafede işimiz bitince okula gittik. Zaman oldukça yavaş ilerlemekteydi, sebebi ise benim bir an önce eve gitmek istememdi. Okul bitince planımı devreye sokmal için, gözlerime soğan sürdüm. Evet deli gibi ağlıyordum, işin içine oyunculuğumuda kattığımda plan eksiksiz işlemişti. Mert beni bir otele götürüyordu ki, sevgili annem Mert'i aradı. Mert'de rolünü yerine getirdi. Bende kocaman güldüm. Mert bana bakınca oda güldü. Araba durdu kocaman ihtişamlı evin önünde. Bende "Neler oluyor?" Dedim. Mert;
- Tüm oteller dolu bende seni benim evime getirdim ve anlaştığımız gibi odalar farklı.
- Bende bunu yedim.
Bildim tüm otelleri hemen aradım ve hepsi gerçekten dolu dedi. Bende bunun Mert'in oyunu olduğunu anladım. Otellerle anlaşmıştı pislik.
- Mert o anlaştığım otellerden birini hemen arayıp bana bir oda ayarlarmısın!
- Yok canım. Hayal gücüne bak sen! Kızım ben niye seni zorlar evimde tutmak isteyeyim ki? Hem 13 gün sonra için sana bir otelde yer ayırttım.
- Ondan ondan. Dedikten sonra bavulumu alıp evin kapısına geldim. Gerçekten merak ediyordum bu 13 gün nasıl geçicek.
BEN SİZİN İÇİN ÇOK ÇABALIYORUM AMA VOTE VE YORUM SAYILARI ÇOK AZ ÖZELLİKLE YORUM!
YB İÇİN 1 HAFTA BEKLİYECEĞİM VOTE VE YORUM SAYISI ARTARSA HEMEN YAYINLARIM AMA AZALIRSA FİNAL İÇİN HİKAYEMİ FAZLASIYLA KISALTMAYI DÜŞÜNÜYORUM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aradığım His
Mystery / ThrillerBir kız bir anda her şeyi kazanıp, her şeyi kaybedebilir. Hayatı kökünden değişebilir ama bunlar bir anda nasıl olur??