ŞOK!

35 4 0
                                    

Aynı planladığım gibi sabah kalktım erkenden, üstümü giyindim. Göz rengimi ortaya çıkarması için hafif siyah eyeliner çekip maskaraya ağırlık verdim, şeffaf ama dudaklarıma dolgunluk katan parlatıcımı sürdüm. Değişiklik olması için sarı buklelerime doğal dalgalı fön çektim. Hemen aşşağı indim elime bir sandviç alarak arabama atladım. Okula çok geçmeden varmıştım. Tamda tahmin ettiğim gibi Mert ve tayfasından bir kaç adam kantinin hemen önündeki masada oturuyorudu. İşin garibi kantinde kapalıydı. Bende planı değiştirerek kantin açık mı kapalımı diye bakamaya gidiyormuş gibi yaparak, elimdeki kitapları sanki Mert'ten korkum yüzden düşürmüş gibi davrandım. Korkarmış edası vererek kitaplarımı topluyordum ki, güçlü bir el beni omuzlarımdan tutarak kaldırdı. Beni hemen ağzımı kapıyarak kucağına aldı ve kantine attı. Hemen bir şey bulmam lazım yoksa bekaretimi Mert'e burada kaptıracaktım. Mert bana azgın azgın bakarker onu en zayıf noktasından vurmam gerektiğini fark ettim.

Ben: tamam madem beni çok istiyosun hemen gel zaten biri ile beraber olmayalı baya oldu. Dedim. Bunları derken kaltak gibi dudağımı yaladım, sağ ayağımı duvara yasladım ve ikna olmsı için cilveli bir şekilde elbisemin yandaki fermuarını açtım. Deliye dönmüştü hiç bir şey demeden beni becermeye geliyordu tam derim derisine temas edecekken, ayağımla duvardan da destek alıp makinesine en sert şekilde dizimi geçirdim. Planım tam istediğim gibi olmuştu, zaten bana koşarak geliyordu, duvardanda destek alarak vurunca 1-2 saniyeliğine bayılır gibi oldu bende o sırada onu elbisemden çıkardığım iple sandalyeye bağladım ağzına da kantinden bulduğum bir şeyleri tıktım. Ardıdan olamayacağım kadar masum ifademi takındım ve kendimi acındırmaya başladım.

Biliyorum beni şuracıkta düzmek istiyorsun ama beni bir dinle. İlk olarak belki bilmiyorsundur ama ben bakireyim. O anda yüzündeki şaşırmayı anlatamam. Ardından inanmamış bir tavır takındı. Ben: bunu bilmediğini bildiğim için hastaneden rapor alıp geldim ve ona raporu gösterdim. Gözünü o kadar açmıştı ki, ağzına tıktıklarım olmasa ağzına dolgu yapabileceğimi anladım. Bu benim için bir avantajdı çünkü onun için kızlık çok önemli idi. Ardından acıtasyona geri döndüm. Bak biliyorum sana çok saçma gelicek ama ben aşık olmak istiyorum, birini sevmek. Aile kurmak istiyorum. Sürtük olmak istemiyorum. Her gece adını bile bilmediğim biri ile yatınca sevdiğim adamın ondan ne farkı kalır. Birde ilkeler... tamam senin için çok saçma ama ne yapiim ben buyum ilkmi hayatım boyunca yüzüne aşk ile baktığım adamla yaşamak istiyorum. Biriyle güzel şeyler yaşadıktan sonra her kızın hayatında bir kere sahip olabileceği şeyi kaybedemem. Hayatım boyunca hatırlıyacağım o anı, hayatım boyunca nefret okuyacağım adama veremem.

Ciddi bir biçimde etkilenmişti bende ağzındakileri çıkarmaya karar verdim.

Mert: anneni seviyomusun?

Bir dakika bu tesadüf olamaz şuana kadar adımı bile bilmiyen çocuk bu kadar ileri gidicek ve tam annemi ararken, olabilecek en alakasız zamanda bana anneni seviyor musun? Diyecek...

HER ŞEY BAYA ÇORBA OLDU DEĞİL Mİ?

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BENİM İÇİN FAZLASIYLA ÖNEMLİ

BİRDE BÖLÜM UZUNLUKLARI NASIL?

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin