Yenilikler

22 3 0
                                    

Olan bitenleri bir türlü anlıyamıyordum. Karşımda durana şaşkın bir biçimde bakarken, beni belimden çekerek kendine yasladı elinde tuttuğu yalnız bir ateş kırmızısı gülü bana uzattı ve dolgun dudaklarından 'tek kırmızı gül çünkü aşkımız ile tek kalp olacağız, tek yaşam sebebim' bu sözleri işitirken burnuma bir öpücük kondurdu SAHTE sevgilim. Her şey fazla mantıksızdı ama ilk defa kendimi bu kadar değerli hissetmiştim, her şeyin koca bir yalandan ibaret olduğunu bilmeme rağmen! Yinede zamanın ihtişamını bozmak istemedim ve kendimi değerli hissetmeme neden olan dudaklarına yakın bir yere kısa bir öpücük bıraktım. Ardından istemsiz olarak gözlerine baktım, içinde kaybolmaktan korktuğum gözlere... Sonra beni kucağına alarak üstü açık arabanın ön koltuğuna yerleştirdi, kendiside şöför koltuğuna oturunca hedefimiz olan okula doğru yol almaya başladık. Ben merakıma yenik düşerek neden gerçek sevgiliymişiz gibi davrandığını sordum o ise 'Duygusal olarak alışman için, sonuçta şuana dek kimseyle çıkmadın' Evet haklıydı her şeyi berbat edebilirim. Bende cevap vermedim. Okula geldiğimizde benim kapımı açarak arabadan inmeme yardımcı oldu, ardından elimi tuttu ve okul binasına doğru ilerlemeye başladık. Herkes şaşkın gözlerle bana, bize bakıyordu. Kabul etmem gerekir ki, ezik olmasam da havalı biri değildim. Zaten bu sebepten, meraklı gözler üzerimizdeydi. Kimseyi umursamayan, tek gecelik ilişkiler ve çalıştırdığı bar üzerine hayatı kurmuş bu adamın bende bulduğu neydi? İnsanlar ne kadar saf değil mi(?) Mert vesilesi ile okulun en havalı kızı olmuştum bir anda. İstediğime istediğimi emretme hakkım vardı artık. Aslında her şey çok güzeldi. Tek sorun hepsi yalandı!

Ben hayal dünyama dalmışken, okul bitmiş Mert'le eve dönüyorduk. Ama bir dakika eve değil bara gidiyorduk. Ben ona 'Neler oluyor?' dermiş gibi bakarken cevabını geciktimedi 'Sevgilimle biraz eğlenmek istiyorum sadece' dedi. Zaten barın önüne gelmiştik. Barda biraz dans ettik, gerçekten güzeldi. Saate gözüm takıldığında 1'e geldiğini farkına vardım. Artık eve gitmeliyim derken dudaklarıma yapışıp sözcükleri ağzıma tıkadı. 1 dakika kadar zoraki bir öpüşme yaşadıktan sonra beni kucağına alıp yukardaki odasına götürdü. Çok korkuyordum ama kaslı kollarından kurtalamıyordum. Beni yatağa atıp kapıyı kapadı. Korktuğumu anlamış olacak ki yanıma oturdu saçımı okşadı ve 'korkmana gerek yok sadece insanların sevgili olduğumuza inanması lazım'

Ben: Bunun için öpüşmemize gerek yoktu ama!

Mert: Bana ilk öpücüğümdü deme.

Ben: Bu seni ilgilendirmez, sen benim SAHTE sevgilimsin.

Mert: Seninle ilk öpüşen benim ve bundan utanıyorsun.

Ben: Ne saçmalıyorsun?! Sürtük olmadığım için utanacak değilim!

Mert: Bence artık bunun üzerine tartışmayalım geçmişe dönüp değiştirme yeteneğim yok. Ama yüksek sesle inlermisin?

Ben: Anlamadım?

Mert: Ben seviştiğim kadınları yüksek sesle inletirim genelde hani.

Ben: Yapamam.

Mert: Doğru 1 kere öpüşmüş biri nasıl inler ki?

Ben: Beni ezmeden davranırsan daha mutlu olurum!

Mert: Tamam tamam. Ne yapalım bir sefer inleme sesi gelmesin. Ben burdan haber veriyim müziğin sesinide yükseltsinler.

Cevap vermedim. Daha fazla uzatmak istemedik ikimizde. Ama artık uykum gelmişti, yarın da okul vardı. Yatağa doğru ilerlerken bir yatak olduğu gerçeğini fark ettim. Hemen Mert'e dönüp sorucaktım ki "Ne bekliyordun, senin için yatak isteyimde, her şey anlaşılsın mı?!"

Ben: O zaman yerde yatarsın.

Mert: Odaya ilk geldiğimizde ne kadar korktuğunu hatırlatırım. Bu ne şimdi aslan kesildin. Ne kadar dengesizsin sen.

Açıkçası sinmiştim ve sadece yanyana yatmayı tercih ederdim şu durumda. Ama kıyafet sorunu aklıma takıldı. Tayt ile rahat uyurum ama sırt dekolteli kalın kazakla ne yapıcaktım.

Mert: Dolapta bazı gecelikler var seç birini.

Dolaba doğru yöneldim ve tüm geceliklerin (en azından gecelikte vardı) hiç bir yerimi kaptmiyacağını gördüm. Bende kazağımla uyumayı seçtim. Yatağa girip yorganı üstüme çektim ve yüzümü cama doğru döndüm ki Mert ile daha yakın olmayalım.

Mert: Cama dönerek iyi bir şey yaptığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Tüm sırtını görebiliyorum.

Bende Mert'e dönmeye karar verdim ama bu sefer çok içli dışlı olmuştuk. Zaten kazak sayesinde uyuyamıyordum. En sonunda pes ettim ve dolaptan en kapalı geceliği giyidim. Banyonun aynasında yansımama baktığımda kendimi sürtük gibi hissettim. Bordo gecelik kalçamın anca bir karış aşşağısına uzuyordu ve askılı geceliğimden göğüslerim taşıyordu. Odaya doğru ilerlediğimde Mert beni süzmeye başladı. Bende 'Önüne bak' diye çıkıştım. Hemen yatağa girdim, yorganı kafama kadar çektim ve Mert'e sırtımı döndüm. Yatağın köşesinde uykuya dalmıştım. Sabah kalktığımda Mert giyinmiş beni uyurken seyrediyordu. Bende hemen giyisilerimi alıp banyoda üzerimi değiştirdim. Sonra Mert ile kahvaltı için kafeye gittik. Çok acıkmıştım, ben önümdekilere gömülmüşlen Mert bana "Sana esmer bayanla konuştuklarımızı anlatıcam ama anlaşmamızı yeniliyeceğiz."

BİR SÜRE YENİ BÖLÜM YAZAMIYA BİLİRİM AMA SİZİN İÇİN UĞRAŞICAM BU SEBEPLE BÖLÜMÜ UZUN TUTTUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. VOTE VE YORUMLARINI BEKLİYORUM.

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin