ASLINDA HEMEN YENİ BÖLÜMÜ KOYMAZDIM AMA DAHA OLAYLAR OTURMADI DENDİ BENDE 1 SAAR İÇİNDE 3 BÖLÜM KOYARAK TARİHE GEÇTİM SANIRIM
"Hayır yanılıyorsun oda beni ister ve seni dinlemek zorunda değilim" kafamda neden biri anneme böyle bir cümle kurar diye düşündüm. Annemden ne isterki? Akla ilk para gelir ve maddi durumumuz oldukça iyi aynı zamanda annem para harcamak konusunda hiç tereddüt etmez. Bir kere bile bir giyisisini etiketine bakarak almamıştır. O zaman farklı bir şey istiyo sarışın bayan. Bir dakika "SARIŞIN bayan" kafamda hemen olabilecekleri kurdum ve en mantıklısını gerçek olarak ele aldım. Ailemde tek sarışın ve renkli gözlü bendim hatta hepsi esmer birtek anneannem kumraldı. O zaman ben sarışınlığımı akrabağlarımdan almış olmalıydım. Mesela teyzem. Kendi gözlerimi hayal ettim, etrafı doğal bir mavi ile çevrili idi ve çemberden göz bebeğime kadar olan kısım çok açık ve taki şuana kadar kimsede görmediğim bir mavi ile kaplıydı. Aynı bu bayan gibi. Hatırlarsanız annemin anneanneme niye böyle davrandığı ile ilgili mantıklı bir açıklama bulamamıştım ama şuan tüm taşlar yerine oturmakta. Annemin dersleri hep kötüydü anneannem ona bu yüzden hep kızabilir, teyzeminde dersleri hep iyi olsa kıskançlık duygusu filizlenmeye başlar. Ben ebebeyinlerimin gayrimeşru çocuklarıyım bu sebeple anneannem anneme oldukça fazla yüklenmiş olma ihtimali yüksek, annem bu dertlerden yanarken, teyzemin çok güzel olmasınıda bir etmen olarak kabul edip dillere destan bir evliliğe sahip olabileceğini hayal edelim; annemin, anneannem ile teyzemin sevgisini kıskanması kaçınılmaz bir durum haline gelir. Teyzem annemden anneannemi istiyor olabilir, annem kıskançlıktan vermiyor olabilir. Benim zaten bu aralar fazla işim olucak (Mert'ten söz etmekteyim) kurtulmak için planlar yapmam gerekebilir, anneanne bakıcılığımdan istifa etmenin tam sırası bence. Hemen annemlerin masasında bir sandelye çekip oturdum. Ne konuşmam gerektiğine özen göstermeliydim çünkü annem adeta bir yalan radarıdır ve yalandan nefret eder.
'Selam' dedim ve konuşmalarına izin vermeden hemen ben konuşmaya başladım. 'Anne her şeyi anladım, karşında oturan bayan teyzem ve senden anneannemi istiyor sende vermek istemiyorsun. Ama anne benim derslerim bu ara çok yoğun artık ona bakamam bırak alsın. Annem: Efsun ne saçmalıyorsun sen?! Teyzem: çok zeki bir kızsın, her şey aynen senin anlattığın gibi sanırım teyzen olduğumuda bana çok benzemenden anladın. Dedi tebessüm ederek.
Ben: evet aynen öyle. Madem çıkarımlarım doğrı akşam 7'de bizim evin önünde ol ben sana anneanne mi ve eşyalarını veririm. Ben sana telefon numaramı veriyim, sen beni çaldır bende evin adresini mesaj atarım. Teyzem: tamam. Dedi ve yanağımdan bir makas aldı. Sonra bana telefon numarasını verdi ve sımsıkı sarıldık vedalaşmak için. İkimizde bırakmak istemiyorduk. Hey hey neler oluyor burada?! Bu koku ama nasıl olur ne saçma...
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR
YORUM BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ AMA SİZ HİÇ YAZMIYORSUNUZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aradığım His
Mystery / ThrillerBir kız bir anda her şeyi kazanıp, her şeyi kaybedebilir. Hayatı kökünden değişebilir ama bunlar bir anda nasıl olur??