Final

22 1 0
                                    

FİNAL VE FİNALE KADAR YAZACAĞIM HER ŞEYİ ÖZETLİYORUM

Yazarın Ağzından:

Efsun zamanla Mert'e aşık olur. Mert de Efsun'a. Mert efsun için çok çabalar ve annesi olayını çözerler. Efsun'un tahmini doğrudur teyzesi sandığı kadın annesidir ama nasıl sorusuna cevap vericek olursak; Efsun'un babası sandığı kişi gerçekten babasıdır. Babası Efsun'un senelerce annesi sandığı esmer bayan ile evliliğe giden sevgili yaşamını sürdürürken, Efsun'un gerçek annesine tecavüz eder. Efsun'un anneanne si zorlayarak, Efsun'u gerçek teyzesine verir. Bu sebeple herkes Efsun'un teyzesini hor görür aşşağılar, kaltak damgasını basar. Mert Efsun' a tüm bu gerçekleri öğrenmesine yardım edince, Efsun bir gün Mert'e bende senin için bir şey yapmak istiyorum der ve Efsun artık kızlıktan kadınlığa geçer. Bu olayda yaklaşık 1 hafta sonra Efsun Mert'i bir kadın ile basar ve Mert gerçekleri anlatmaya başlar. Aslında Mert ile ilgili her şey yalanmış. Efsun'un gerçek annesi Mert'in para sıkıntısı çektiği dönemde, Mert'e bir teklif yapar; Mert Efsun'a gerçekleri anlamasında yardımcı olacak, Efsun'un gerçek anneside ona para yardımı yapacak. Mert'de bunu kolaydan yapmak için sevgili olmayı tercih eder.

Bunları öğrenen Efsun'un Dünya'sı başına yıkılır ve annesi ile yeni bir Dünya kurar.

VOTE VE YORUM SAYILARI ARTMIYOR BENDE BUNA SON VERİP YENİ BİR HİKAYEYE BAŞLIYACAĞIM.

MERAK EDENLER İÇİN KONUSU TAMAMEN BUNDAN FARKLI ADI İSE "SENİN İLE HER ŞEY, SENSİZ BİR HİÇ" BAKARSANIZ BENİ MUTLU EDERSİNİZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin