'We zijn er bijna' zei Rap Mon met een awkward lachje.
'Ja' zei ik, meer niet. Hoe dom ben ik?! Kon ik niks anders verzinnen?
Ik voelde me dom, Ik liep naar Hee-Yung toe en zei : 'waarom deed ik dit ook alweer?'
Hee-Yung zei :'volgens mij vinden jullie elkaar leuk?!'
Nu werd ik bang....
We kwamen binnen in HUGE ASS huis met leek wel 4 badkamers, 5 slaapkamers 3 wc's ik zou hier de weg in kwijt raken...Zijn ouders kwamen aanlopen en verwarmde me hartelijk, In het Koreaans... 그래서, 당신은 몬스터 랩 나탈리 너무 좋아한다는거야? 에 오신 것을 환영합니다. Ik wist niet precies wat ik moest antwoorden want ik verstond het niet goed, Rap Monster zei : 'euh mam, pap, dit is inderdaad May, noem haar maar Merel, ze kan niet zo goed Koreaans, dus willen jullie Nederlands praten?' 'Natuurlijk! Hey, welkom Merel in dit huis, Je bent hier altijd welkom doe alsof je thuis bent :) '
'Danku....Wel' Meer kreeg ik er niet uit...
'Och meisie, je hoeft niet zenuwachtig te zijn, en je hoeft ook geen U te zeggen hoor :)'
'Oke' zei ik met een klein lachje, de eerste ontmoeting is altijd moeilijk voor mij....
'Zullen we maar naar boven gaan?' Zei Rap Monster in mijn oor. 'Is goed' zei ik. Toen we boven waren moest Hee-Yung naar 'Tennis' Dus bleven ik en Rap Monster over op zijn kamer. Ik begon het gesprek met : 'Ik hoorde dat je bij een groep zat, genaamd BTS, loopt dat een beetje?' 'Ja, we geven in de weekenden al concerten en maken steeds meer muziek :)' Zei hij, 'Gaaf!! Zou je wat kunnen laten horen?' 'Ja, ofcourse. Maar het is nog beroepsgeheim dus niks vertellen, Merel ;)' Natuurlijk niet! Zei ik toen snel. En hij begon met zingen:
I know
Every lifes a movie
We got different stars and stories
We got different nights and mornings
Our scenarios aint just boring
나는 이 영화가 너무 재밌어
매일매일 잘 찍고 싶어
En toen stopte hij, en werd heel erg rood.
'Wow! Je hebt echt talent!!'
'Dankje.' Zei hij alleen maar.
'Lieve, Lieve Merel.....'
Begon hij opeens... Dit is het moment...
'Het begon met een botsing, toen ik je overeind wilde helpen, keek ik je voor het eerst in je, mooie ogen aan. Ik was verstijfd, Ik was nog nooit zo verliefd geweest op een meisje. Merel, Ik....Ik..Ik'
En toen kwam zijn moeder binnen.