Pov Merel
We schrokken op, en de dokters ook. Opeens moesten we de kamer uit. Hij moest met spoed behandeld worden en mijn hele wereld stortte in. Mijn vriendje? Dood?? Ik kon het niet geloven. In de wachtkamer kwamen 2 mensen aanlopen : Rap Mons ouders!!!
Pov Hee-Yung
ik schrok op. We zaten te wachten, eigenlijk alleen maar in stress omdat niemand wist wat er gebeurd was. Ik zie een schim voor me staan door mijn tranen heen en kijk op. Misschien een dokter? Maar nee, het was mijn moeder, met mijn vader ernaast. Ik sprong haar in haar armen en vertelde alles in grote uithalen. Ik was zo bang. Vooral die piep, wat zou dat zijn geweest?!
Pov Eun-Kyung (moeder van Rap Mon)
Er is iets verschrikkelijks gebeurd mer Rap Mon, ik moet gelijk weg, zei ik tegen mijn baas, ze begreep het en melde mij af. Ik werkte op een internationaal bedrijf dus ik moest vaak in het buitenland werken. Ik stapte in de auto en begon te rijden, het is mijn kind. Toen ik aankwam met Dae-Hyun (vader van Rap Mon) zaten Hee-Yung en Merel er, Merel in schok en Hee-Yung gebroken. Ik ga voor haar staan en ze blijkt me niet op te merken... Toen ze me zag, zag ik pas hoe moe ze was. Ze had natuurlijk nog niet geslapen. Ze viel me in mijn armen en ze fluisterde : 'mam, ik ben bang, de piep en alles' ik antwoordde met 'we zijn allemaal bang meid, ik ga nu naar de dokters om te vragen wat er gebeurd is' Dus ik liet Hee-Yung los, liep nog even snel langs May en gaf haar een bemoedigend klopje op haar arm en liep de Intensive Care binnen met Dae-Hyung.
Pov Dae-Hyung
Het nieuws kwam als een klap binnen : Rap Mon in het ziekenhuis. Ik pakte mijn autosleutels en kon uitbrengen tegen mijn medewerkers ( ik ben eigenaar van een bedrijf ) dat er een noodgeval is en dat ze mogen stoppen met werken als ze klaar zijn. Ik ren naar de auto en race naar de auto. Tegelijkertijd zie ik mijn vrouw instappen aan de overkant van het gebouw, zij is ook al gebeld dus. Ik loop tegelijk met haar naar binnen, en zie Merel en Hee-Yung zitten, allebei brak. Maar ik kon niks oppeppend zeggen, want ook ik was in shock. Mijn vrouw loopt naar Hee-Yung, knuffelt haar en loopt door met mij. Naar Rap Mons kamer waar alle dokters aanwezig zijn. Ik kom de kamer binnen en mijn hart breekt. Ik zie, wat ooit mijn zoon is geweest, niet meer terug. Het is gewoon een hoopje Rap Mon. Ik vraag wat er aan de hand is en zie mijn vrouw huilen. De dokter vertelde dat Rap Mon een ongeluk heeft gehad met de brommer en zijn beschadigingen heeft aan zijn hoofd en zijn been zwaar gebroken heeft. Dat met zijn hoofd is weer goed, na 3 spoedoperaties, maar hij ligt nog wel in coma en hij moest eruit zien te komen, maar hij was een vechter. Zelfs ik, moest huilen toen ik het hoorde. Mijn zoon een vechter? Altijd geweest. Hij knokte voor zijn passie : zingen en rappen. En het was hem gelukt. Hij zit in BTS en word succesvol. Binnenkort kende iedereen hem. 'En zijn been?' Vroeg mijn vrouw uiteindelijk. De dokters vertelde dat er ook kans was dat hij nooit meer kon. Dat was verdrietig, maar eerst hopen dat hij uit de coma komt. De laatste woorden waren ; Zijn vriendinnetje en zijn zus mogen ook komen, en praat vooral tegen hem, hij kan jullie gewoon horen....
Word vervolgdJAA LEKKER EEN LANG DEEL IK VIND DIT OPRECHT WEER EEN BEETJE LEUK OM TE DOEN DUS STEEDS MEER DELEN XXXX