Hoofdstuk 14

134 5 5
                                    

POV Merel/May

Na het Skype gesprek ging ik toch maar vertellen aan mijn vader en stiefmoeder dat ik een vriendje had. Ik kon niet anders... ik haatte namelijk school al, en waarom zou ik anders niet weg willen uit Korea? Ik was bang. Ik liep naar beneden en zei : 'pap, Emma ik moet even.... ja wat kwijt..' Zei ik maar mijn vader antwoordde met : 'wat dan lieverd??' Hij leek dolgelukkig... Toen voelde ik mij opeens schuldig... Maar ik begon toch maar van voor af aan te vertellen...

POV Hee-Yung
Hee-Yung was geschokt : mijn beste vriendin Merel gaat VERHUIZEN?! Ze hoorde de deur dichtgaan en hoorde Rap Mon weggaan op zijn brommer,Oh die gaat vast naar de jongens van BTS dacht ze bij zichzelf. Ze ging naar beneden om eten te maken, want ze had nog niet gegeten en ze had enorme trek. Ze deed de radio aan met haar eigen broers muziek, dat hoorde ze toch al elke week, en ze begon mee te zingen. Ze vond van zichzelf dat ze best goed kon zingen maar ze was veels te verlegen om het te laten zien. Ze deed haar magnetron-maaltijd net in de magnetron toen de telefoon ging. Ze deed snel de radio uit en nam met een goed humeur op (telefoon gesprek : HY = Hee-Yung P=politieagent)
HY : Hallo met Hee-Yung Quwe, met wie spreek ik?
P: Euhm, Ja hallo mevrouw Quwe, is meneer Kim Nam J uw familielid?
HY: Euuhm ja? Hoezo?

Van alles bleef in haar hoofd afspelen, hij heeft iemand verkracht, is dood, heeft schade aangericht, heeft alcoholvergiftiging, ze was bang.

P: Oké, wij kunnen u niet zeker vertellen in welke toestand meneer is maar U moet wel zsm komen.
HY: ik kom er nu aan.

Jongens ik had enorm veel fouten in dit hoofdstuk im sorry het is bewerkt☺️

Word het beter?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu