Ik vond gister maar een gekke dag. De andere lesuren was ik vet verlegen en durfde ik niks te zeggen tegen Rap Mon. Ik werd rood als hij wat vroeg.... Zijn zusje is wel super lief! Ik ben nog nooit verliefd geweest in mijn leven, dus ik weet niet hoe het voelt.... En durf het zijn zusje Iris en Anne echt niet te vragen die draaien dan gelijk door. In Nederland was ik een buitenstaander, omdat ik hield van lezen, vooral romans. Maar verliefd? Niks voor mij. Ik vond jongens wel eens knap of super lief maar was dan nooit echt 'verliefd'. In de avond wist ik niet zo goed wat ik moest, dus ging ik maar Skypen. Dit was het gesprek : (M = May/Merel, I=Iris, A=Anne En uiteindelijk ook HY = Hee Yung & RM= Rap Mon)
M : Heee Girlss!!
I: Heee waarom zo happy?
A: Jaa inderdaad
M: Oh gewoon, ik kan jullie spreken :)
A: Merel, we Skypen zowat elke dag en zo happy ben je nog niet geweest sinds je in Korea woont.
I: Oeeehh MEREL IS VERLIEHIEFD
M: Jongens, shhhtt ik...ik weet het niet, ik ben nog nooit verliefd geweest. Hoe voelt het?
A: OOH ZO MAKKELIJK KOM JE ER NIET VANAF HOE ZIET IE ERUIT WAAR HEB JE HEM ONTMOET WAT IS ZN NAAM, ACHTERNAAM, WAAR WOONT IE IK WIL ALLEEEES WETEN
M: Kim Nam Joon, maar je mag hem Rap Mon noemen ik heb hem ontmoet op school, heeft een soort van blond haar, is lang en gespierd en waar hij woont weet ik niet
I: CUTEEE
A: OMG! Eindelijk Mer, je vind iemand leuk, dat duurde lang...
M: Jaja.... Oh ik heb een call, wie zou het zijn??
*Hee Yung belt*
Oh nee het is het zusje van Rap Mon, niks erover zeggen oke?!
Accepteer Hee Yungs Call
M: Hee Hee Yung!!
HY: Heee :) ik ging je naam - en achternaam opzoeken en kwam zo op je Skype :)
M: Ohh jaa! Hihi leuk dat je erbij komt dit zijn mijn vriendinnen Anne, en Iris :)!!
HY: Hee!!
A: Heyy !! Leuk je te ontmoeten!! Duss jij bent het zusje van Rap Mon?
Merel kijkt met boze ogen naar Anne
A: Oh fuck, sorryyy
Anne hangt op
I: Ander onderwerp hee Hee-Yung!!
RM: Hey, ik hoorde mijn naam, is er iets?
M: Oh hee Rap Mon nee hoor we hadden het over de klas :)
RM: Oh......... *word rood* He...Hey Me....Merel..
M: Hey :)
*Rap Mon loopt de kamer weer uit*
I: OEHH MEREL EUH I THINK HE LIKES YOUUU
HY: euh, ja hij doet nooit zo gek met meiden....
HY: Zelfs niet met optredens...
I & M tegelijk: OPTREDENS?!
*Anne neemt deel aan gesprek*
A: Hee super sorry Merel, maar.... optredens?
M: Maakt niks uit joh..
HY: Jaa wist je niet dat ie bij BTS zit?
M: Huh, wacht ik hoorde wel eens een liedje dat ging like
Save me save me i need your love before i fall,fall
HY: Jaa dat is van hem ze heten de Bangtanboys (BTS)
M: Oohh gaaf, ik zoek ze zo op, ik moet eerst eten
I: Voordat je gaat: Rap mon is super knap, great job meid
A: Jaa idd
M: Nou, dankje i guess...... Euhh byee meidenn!!
A,I,HY: Byeee
*Oproep beëindigt*.