-3-

806 53 4
                                    

Not:Multimediada resim ve şarkı var resim Raziye iyi okumalar.

Aras

Okul herkesin mecburi olarak gittiği korku evi.Kimse sevmez ama okulsuz da yapamaz.Yeni sene nasıl geçeecek diye düşüne düşüne sınıfa girdim,Sefa'nın yanına oturduğum sırada ''kalk ordan orası dolu''diye iğneleyici tonda beni kovdu.

Pencere kenarında oturan Tayran'ın yanına oturduğumda ise ''kalk ordan pislik senin gibilerle işimiz olmaz'' deyince büyük şaşkınlıkla ''ne oldu da herkes tepkili daha okulu ilk günü ben size ne yaptım da bana böyle davranıyorsunuz?'' diye sorduğumda sınıfın serserisi Bener öne çıkıp ''erkek adam arkadaşının sevdiğine burun uzatmaz,uzatanlada bizim işimiz olmaz'' deyince sinirle ''sizide örgütledi demi o adi tamam siz bilirsiniz kiminle oynadığınızı unutmayın'' dediğimde hepsi etrafımı sarıp yumruklarını sıkmaya başladı.

''Hüseyin'in attığı dayak yetmemiş her halde bu çocuğa gelin beyl....'' derken arkadan ince bir çığlık ''bırakın lan onu ne bokuma tek başına bu çocuğu sıkıştırıyorsunuz lan adam olun alırım ayağımın altına.'' diyen Raziye'yi görünce hafif bir tebessümle ''beyler duydunuz hanımefendiyi  gidin yoksa  sizin için daha kötü olacak'' dediğimde arkadan biri ''bırakalım abi baksana kimden destek aldığı belli kızında buna neden bakmadığı belli oldu kız eşcinsel mi ki baksın bu güzele'' dedikten sonra sinirli bir sesle ''adam ol laflarıa dikkat et alırım ayağımın altına'' dedikten sonra Bener ''beyler bu küçük hanımı bırakalım ilk günden yıpratmak istemeyiz,nasıl olsa her sabahın bir akşamı var''dedi.

Gözlerimin dolmaya başladığını hissettiğim zaman hemen ordan çıkmak için önüme geleni iterek Raziye'nin elinden tutup dışarı çıktım.Kimsenin olmadığını görünce rahat bir şekilde ağlamaya başladım.Raziye bana sarılarak ''hışşş ağlama onlar neci ki ya ne sanıyorlar kendilerini seni bilen biliyor korkma bak ben varım''dediğinde buğulu bir sesle;''biliyorsun Hüseyin'in yaptığı çok adiceydi onlarında ona inanması çok....çok çok zoruma gitti,onlar benim en yakınlarımdı.''

Gelen ayak seslerini duyduğumda Hüseyin'in Şevval'le geldiğini görüp hemen başımı yere eğdim Şevval benim ağladığımı görünce ''Aras neyin var ne oldu anlatsana!!'' deyince kendimi toparlamaya çalışarak ''ne olacak senin sevgilinin yüzüne okulda adım çıktı şerefsiz herif''deyince Hüseyin zevk alır gibi '' canım ben sınıfa gidiyorum hadi siz kız kıza takılın tamam mı?Sınıfa geçince mesaj at ama doğru bir şey olmaz üç kız birbirinizi korursunuz.''dedi ve gitti.

''Sen takma ona hala seni beni seviyor sanıyor ama biz artık kardeşiz demi''dediğinde onaylarcasına kafamı salladım ve Raziye sakince ''hadi Şevval sen sevgilinin yanına git merak etme sen Aras'ı ben varım burda sanki sen yokken ne oluyordu gene ben vardım''dediğinde sinirli bir şekilde  Şevval ''tamam öyle olsun Aras biliyorsun onu takma her zaman ki hali sen bilen biliyor sen iyi birisin''dedi ve gitti.

Kafamı kaldırıp Raziye'ye baktığım zaman üzüntülü bir sesle ''ben bunu okul varken değil her zaman çekeceğim demi?''diye sorunca,ağlamaklı bir sesle ''maalesef evet ama  ben varım yanında 10 senedir olduğu gibi.''dedi ve yüzümü elleri arasına alarak ''oyyy benim ufaklığım üzgünmüymüş arkadaşları onunla dalga mı geçermişşşş,oyyyy o korkmasın abla anne karışımı kankası onların hepsini döver kormasınn oyyyy''diyip yanağımı sıktı ve beni sınıfa sürükledi.

O gün başka bir olay olmadan bitti neyseki.Keşke Raziye haklı olsa diye düşünüyorum keşke,haklı olsaydı şimdi daha mutlu olabilirdim.Akşam olup yatağa yattığımda kulaklığımıtakıp müzik dinleyerek uykuya daldım.DIŞLANILMIŞ bir güne daha elveda......

DışlanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin