ARAS
Yanımda yanı başımda bir uzansam ona dokunacak mesafede yatıyorum,ama dokunamıyorum çünkü bana yasak,annemin sert uyarısından sonra sadece uzak bir hayal olarak kalması gerekti Hüseyin'e söylediğimde ''iyi olmuş sana o ne oğlum lan kara pancar gibi burnu var yeter haa sana akıllı ol şu okul başlasın sana bir kıyak geçeriz'' gibi tepkiler verip moralimi düzeltmeye çalışmıştı.
Artık ona soğuktum sadece merhaba merhaba ama gittikçe yakın oluyorduk sanki onu duvarın yanına çömelmiş sigara içerken gördüğümde yüzüme tebessüm edip ''içmek ister misin?'' dedi.Ben de yüzümü ekşitip ''sigara sağlığa zararlıdır ve....annem bunu duysa kesinlikle kafamı gövdemden ayırır'' ddiğimde,tebessüm kahkahaya dönüştü ve ''anasının kuzusu gel bir de süt em istersen'' diyip beni deli etti,pis gıcık.
Kahvaltıda Meryem halama yaklaşıp ''hala Şevval ve Semih buraya yeni geldi onları bir gezdireyim mi ne dersin?'' dediğimde.''Tabi olur ama öyle senden başka erkek yok haa olursa seninde,onunda gözünü oyarım haberin olsun''dediğinde gülerek.''Tabi meryem hala Hüseyin var bir tek,o da Şevval'i bacısı olarak görür'' diyip anında halamın UMARIM ÖYLEDİR YOKSA DERİNİ YÜZERİM bakışlarından kaçarak Şevval,Semih ve ben Hüseyin'i alıp çarşıya aktık.
''Aaaa ne güzel bir kolye'' diyen Şevval elini uzatıp alırken,aynı anda Hüseyin'inde elini o kolyeye uzatması sonucu ikisi el ele kaldılar hemde uzun süre.Hüseyin'in gözünün içine bakmama rağmen beni takmayıp hala Şevval'in elini tutması ve de Şevval'inde buna itiraz etmemesi bu olayı gördükten sonra arkadaş kazığı yemenin verdiği sarsıntıyla kendimi direkt eve yönelttim ve hızlı adımlarla yol almaya başladım.Sadece arkamdan bağırdıklarını duyuyordum ama onları dinlemek yoktu o ikisini birden silip atacaktım.
Eve geldiğim gibi direkt kendimi duşa attım ve telefondan ''Mert Demir Olsunu'' açıp yıkanmaya başladım.Suyun tüm kötülükleri ve günahları alıp götürdüğünü düşündüğüm için bayılacak duruma gelene kadar suyun altında kaldım.Çıktığımda kimse yoktu ev bomboştu sanki bir anda herkes yok olmuş gibiydi,elime kağıt kalem alıp Şevval'e ondan hoşlandığımı ama bunun hemen bittiğini yazıp çantasının içine koydum.
Direkt yatağma girip kulaklıkla müzik dineyip kendimi yalnızlığıma ve DIŞLANMIŞlığıma bıraktım,artık ne olacağı umrumda değildi.Çünki ben bu gün bir kardeş kaybettim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış
RomanceAras genç ve hayalleri olan bir çocuk her zaman yüzündeki arsız gülümseme ile gezer durur.Hayatını asla dışarı vurmayan ve güçlü görünen Aras.YALNIZ Aras DIŞLANMIŞ Aras.... NOT:HİKAYE YAŞANMIŞ OLAYLARDAN ALINTIDIR TÜM TELIF HAKLARI BANA AITTIR