6

836 25 2
                                    

Jag ville bara skriva nästa del så fort som möjligt för att jag har så många idéer, waaah! Men om ni gillar min story såhär långt så tipsa gärna en kompis eller något sånt så flera kan läsa den här konstiga storyn, hihi! Men här kommer del 6, enjoy 

----------------------------------------------------------------------------

Clara POV

Jag vaknade 05.30 av Carolinas väckarklocka. Det verkade som alla tjejerna vaknade av det. Alla låg och gnällde om att de inte orkade gå upp. Jag skrattade lite för mig själv och gick upp och tog en dusch. Efter den duschen tog jag på mig ett marinblått linne med ett vitt kors på och ett par vita slitna jeans. Sen så var det dags att sminka mig och borsta tänderna. Så jag borstade tänderna och sköljde med lite Flux. Sen tog jag lite foundation och maskara. Mitt hår lockade jag i stora lockar och sprejade på lite hårsprej. När jag kom ut från badrummet låg alla fortfarande i sin sängar. Klockan var nu 05.50.

"Upp och hoppa nu slöfockar." ropade jag medan jag tog min kudde och kastade på Rebecka. Efter ett tag hade alla kommit upp ur sina sängar och gjorde sig ordning inför dagen. Medan de gjorde det tog jag fram min Iphone och kollade igenom Twitter flödet.

@Harry_Styles

So guys, today we're going to start working on the musicvideo to Right now :)

Jag retwettade och log lite för mig själv. Tänk att jag kommer synas i videon. Alla mina vänner kommer att se videon, vad pinsamt! Fast ändå coolt.

Vi satte oss i en taxi och åkte till studion. När vi kom fram till studion mötte Lissy upp oss och förde oss till en lokal. Vi började göra en enkel uppvärmning innan vi började lära oss dansstegen. Dansen var fin och simpel med ändå med mycket klass. Jag gillade den verkligen. 

Vi hoppade omkring i salen och försökte att fokusera. Men jag och Rebecka skrattade så fort vi fick ögonkontakt.

"And this is the dancers from Sweden." hörde jag en röst vid dörren säga. Alla tjejerna stannade och bara stirrade. Där stod de. Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik och sist men inte minst, Harry Styles. Min blick fastnade direkt på Harry. Han hade på sig ett par svarta jeans som var slitna vid knäna och en vit tröja med ett tryck på. Hans hår var bakom kammat och när jag skulle kolla på hans ögon såg jag att han redan kollade på mig. Det verkade som att han hade gjort det ett bra tag. Jag kollade ner i golvet och log.

"Nice to meet you girls." sa Liam och gick in i rummet. Killarna gick fram och kramade oss alla. Jag kollade på Rebecka och hon var helt borta. Det såg ut som hon var i en annan värld. Man kunde få kontakt med henne. Tror att det där kallas att få en starstruck. Jag skrattade lite för mig själv.

"What's your names?" frågade Harry och kollade på oss alla med ett leende som värmde.

"This is Ronja, Carolina, Rebecka, Clara and Amanda." sa Lissy och log mot oss. Jag log tillbaka och kollade på killarna igen.

"Well i look forward to work with you girls." sa Louis och log.

Harry kollade på mig en sista gång innan killarna lämnade rummet. Jag smälte inombords. Jag kunde inte fokusera på resten av träningen. Jag kunde bara tänka på Harry. Han var mer perfekt än vad jag hade föreställt mig. Jag tror jag gillar honom lite faktiskt. Fast han skulle aldrig gilla en tjej som mig. För jag är ju... jag.

Gaaaah! Nu har det träffat killarna. Jag förstår att inte Clara kunde fokusera efter det där besöket. Det skulle inte jag heller kunna göra! Del 7 kommer förmodligen på fredag så att ni vet. Ha det gött!

- Moa 

Right now - swedishWhere stories live. Discover now