Hello everybody! How are you doing? I hope you're feeling well, and if you don't, i'll make sure you do! Okej, haha! Men nu är det dags för del 7, så jag hoppas att ni gillar den! ♡
------------------------------------------------------------------------------------
Harry POV
När vi först mötte tjejerna fick jag en chock. De var mycket snyggare än vad jag hade föreställt mig. Speciellt hon den där Clara. Hon hade mörkbrunt hår som var uppsatt i en ballerina knut och ballerina klänning på sig. Hon log hela tiden och jag kunde bara tänka på henne under hela den dagen. Jag vet inte riktigt varför. Men hon var något extra.
"Harry? Harry!" hörde jag Louis ropa och viftade med sina händer framför mina ögon. Jag vaknade ur mina tankar. Han skrattade lite.
"Eh, yeah what?" svarade jag lite yrigt och drog min hand genom mitt krulliga hår.
"We need to go now. Or else we'll miss the interview!" sa han och drog mig ut till bilen. Juste, vi hade en intervju idag. Det hade jag helt glömt bort.
Rebecka POV
Under hela träningen gjorde jag fel, och trillade och allt blev bara kaos. Men jag hade svårt att koncentrera mig. Jag tänkte ju bara på att jag hade träffat de. Mina största idoler sen 2 år tillbaka. Jag har ju gått på en konsert förut men det var verkligen inte samma sak som att träffa de såhär öga mot öga och till och med krama de. Jag blev alldeles varm inom mig när jag tänkte på det. Jag såg också att Clara hade svårt att koncentrera sig. Hon berättade på vägen hit att hon alltid har gillat Harry. Så jag antar att hon tänker på honom precis som jag tänker på Liam. För Liam är ju världens gulligaste. Han är alltid så glad och överbeskyddande mot killarna. Helt perfekt.
Clara POV
När vi var klara för idag gick vi in till omklädningsrummet vi hade fått. Alla tog varsin snabb dusch och satte på sig vanliga kläder. Sen så tog vi taxin hem. När vi satt i taxin såg jag att jag hade fått en ny follower på twitter, Harry Styles. Hur hade han hittat mig? Jag såg att han följde de andra tjejerna också. Jag ringde min kompis Freja direkt och berättade allt för henne. Hon trodde knappt sina öron. Men hon sa att hon var jätteglad för mig skull. När vi kom fram till hotellet bestämde jag mig för att lämna min väska med min balettklänning på rummet och sen gå ut och shoppa med Rebecka och Ronja. Carro och Amanda ville inte följa med, de var för trötta. Vi tog en taxi ner till närmaste shopping center, sen gick vi in i lite olika affärer. Vi gick till forever 21, top shop, primark och många fler. Efter ungefär en timmes shoppade bestämde vi oss för att ta en fika. Jag tog en liten cheesecake och en cappuccino. Vi satte oss ner vid ett bord och började hugga in.
"Clara, de är han!" viskade Rebecka i mitt öra och pekade bort mot entrén. Där stod Harry och log mot oss. Han gick fram mot vårt bord och satte sig på den tomma stolen.
"Hello girls!" sa han och kollade på oss alla. "Rebecka, Clara and Ronja, right?" sa han och flinade mot oss.
"Yes." sa jag och log mot honom. Sen började vi småprata lite. Han berättade om deras senaste turnering och Rebecka berättade att hon var på den.
"Well that's nice. Did you enjoy it?" sa Harry och log mot Rebecka.
"Yes i did, very much." svarade hon och skrattade. Efter ett tag hade vi ätit upp och bestämde oss för att åka tillbaka till hotellet.
"But can I at least have your numbers?" sa Harry och log mot oss alla. Tjejerna som att vid bordet brevid vårt satt bara och gapade.
"Ofc." sa jag och skrattande skrev in mitt nummer i hans telefon. Han kramade oss alla och vi gick iväg. Jag kunde inte fatta det. Jag kollade efter honom en sista gång, och såg att han redan kollade på mig.
Så det här blev ett lite längre kapitel än vanligt. Vad tyckte ni om det? Var det bra att jag tog från flera personers perspektiv? Kommentera!
- Moa ♡
YOU ARE READING
Right now - swedish
Fanfiction18 åriga Clara gör allt för att få sin största dröm att gå i uppfyllelse, att få vara bakrundsdansare i one directions nya video :) ♡