La vestea primită am ramas uimită ...insa trebuia sa accept. Asa ca m-am dus sa imi strâng lucrurile. Nu am uitat sa imi iau tabloul din pod de la mama, este lucrul cel mai frumos si de pret din aceasta casa de la el. Când sa cobor din pod cu tabloul, cade un plic , curioasă il iau si ma apuc sa il citesc:
"Draga mea,
Vreau sa iti mărturisesc ceva ce am ascuns ceva timp pentru a nu te răni. Ai un frate geamăn , pe nume , ...Aris.El a plecat de acasa la vârsta de 6 ani,l-am cautat multa vreme ,dar nu l-am putut gasi..."
...Eram foarte confuză , adica dupa ce mi-a facut Aris , acum mai aflu ca s-ar putea sa imi fie frate geaman, nu pot sa cred una ca asta.
Imi impachetez bagajul si stau cu gândul numai la scrisoarea de la mama.Imi fac un dus racoritor si apoi plec cu fetele spre noua casa , ne spunandu-le nimic despre scrisoare .
Ajunse acolo , ne-au intampinat băieții , iar eu am simtit nevoia sa le sar in brate si cum Cezar o imbratisa pe Ana , iar Tase pe Gaby , am decis sa ii sar in brate celui mai bun prieten David. Aris părea putin surprins de gestul meu , insa numai la asta nu ma gândeam eu in acel moment .
Ne-am împărțit camerele ...Cezar cu Ana, Tase cu Gaby, eu voi sta singura si Aris cu David ...eu aveam un pat in plus in camera asa ca am decis sa il invit in seara asta pe David la mine pentru a discuta si pentru a simti pe cineva aproape intr-unul din cele mai grele momente pe care le aveam ...
Dupa ceva timp , am decis sa ne culcăm ...urmând ca urmatoare zi sa înceapă o noua aventură pentru mine .
Eu si constiinta mea:
"Am decis sa caut mai multe informatii despre trecutul meu , asa o sa aflu daca eu si Aris chiar suntem frati gemeni.Asa sa faci. Mersi constiinta! ..."*Scuze pentru acest capitol scurt insa am vrut sa posteze cat mai repede si sa va pregătesc pentru urmatorul😘*
CITEȘTI
O aventură spre necunoscut!
Teen FictionMa numesc Abigail si am 17 ani .Locuiesc intr-un oras plin de mistere , pe care încetul cu încetul o sa le descopăr impreuna cu prietenele mele cele mai bune Mary , Bia , Gaby (Dragoiu) si Ana (Mama) , dar si cu cei mai buni prieteni Cezar , David...