Capitolul 22

6 1 0
                                    

 Imi treceau prin minte mi si mi de intreari, dar nici macar un raspuns! Il priveam cu asa de mare atentie si incercam sa ma adun, mi-am sters lacrimile si am incercat sa aduc pe fata mea un zambet fals! Apoi am incercat sa ii soptesc ceva ,dar cand am vrut sa scot primele cuvinte cineva a inceput sa tipe, era Leo:

-Ce cauti tu in curtea mea? Ce mai vrei de la ea? De ce nu puteai sa stai naibi la locul tau? a spus Leo atat de rastit si mai furios ca niciodata. Imediat ce a terminat de spus s-a agatat de tricoul lui David si il ameninta cu privirea!

-Buna si tie! Sunt David incantat de cunostiinta! Stai linistit nu o sa stau prea mult, prea mult in curtea ta ca vad ca asta te intereseaza! Am venit aici sa discut si sa am o revedere placuta cu prieteni mei , dar tu tipule imi stai in cale! Acum te rog frumos sa imi dai drumul la tricou si sa incetam cu tot circul asta fiindca nu face bine nimanui! a spus David mai calm ca niciodata .Mi-a aruncat o privire in semn de uite ce se intampla ,apoi eu m-am asezat si mi-am strans picioarele la piept facandu-ma cat de mica am putut!

Leo a parut ca isi relaxeaza mana dar cand m-a vazut s-a infipt iar in tricoul acestuia.

-Ascult ce iti zic! Ia-ti prietenii si pleaca! Ai doar 5 minute! Dac nu vei pleca va iesi foarte rau! a spus Leo dandu-i usor drumul la tricou!

-Bine! Fie cum zici tu!

Plangeam cu capul scufundat in genunchi mei cand am simtit o mana pe umarul meu.

-Hai sa mergem! Aparent tipul ne goneste! Avem 5 minute! Ori vi cu noi ori ramai aici si cine stie ce se va intampla! mi-a spus David incercand sa schiteze un zambet

Mi-a intins mana,apoi eu i-am intins mana si am incercat sa ma ridic, dar normal ca nu putea fi totul ca in povesti!

- O nu nu nu! Pe ea nu poti lua, ea este parte din mine, ea apartine locului asta! a zis Leo

Toti prietenii mei s-au asezat in spatele lui David si asteptau sa zic ceva , dar nu am avut puterea asta! I-am sarit in brate lui Leo , iar toti ceilalti au oftat!

-Vedeti.. a ajuns sa ma iubeasca!

M-am adunat putin, m-am desprins din imbratisare si apoi i-am spus :

-PA!

L-am luat de mana pe David desi se vedea pe fata lui ca nu e prea bucuros de ce se intampla si de cum reactionez si ne-am indreptat spre masini!

-Stai putin il alegi pe el? Pleci dupa tot ce s-a intamplat aici? Sti ceva...ia-ti toti nebuni si pleaca , m-am saturat de falsitate.

Atunci ceva in mine s-a declasat:

-Auzi tu ala fara de greseli! Poti sa dai in mine cat vrei , dar daca ii atingi cu un singur deget pe ei iti promit ca me vei avea pe constiinta toata viata ta! Nebuni si falsitate , chiar vrei sa vorbim despre asta Leo? Spune-mi te rog cine a pus pariu cu Cezar ca pana la finalul vacantei am sa fiu a ta?

FLASBACK

Cezar si Lro erau singuri pe canapea in prima seara!

-Tipa aceaia o sa ma placa!a spus Leo din senin

-Nu ai nici o sansa!

-Pariu?

-Pariu!

FLASBACK INCHEIAT

-Cine ti-a zis?

-Eram acolo ! 

-Minti ...vrei doar sa ii aperi pe ei!

-Bun acum sunt si mincinoasa, nici o problema! Sti care a dost partea proasta din pariul tau ? il intreb razand malefic. Ca tu ai ajuns sa te indragostesti de mine! Si chiar mai rau de atat ai uitat ca voi fi aici doar pentru cateva zile!

-Esti o javra!

-Toti s-au apropiat de mine , dar le-am facut semn ca ma descurc! Doare nu? Doare sa iubesti omului caruia ii spui javra! Doare sa il vezi ca sufer ! Doare sa il jignesti ! spun inca cu zambetul pe buze fiindca stiu ca asta il doare cel mai tare

Dar demnitatea lui se duce odata cu palma care se izbeste de fata mea!Lacrimile mi se scurg mai repede ca niciodata si inca nu imi pot simti obrazul! David a vrut sa il omoare dupa privirea pe care o avea dar atunci Leo a inceput sa tipe:

-PLECATI!PLECATI!SA NU VA MAI VADDDDDDD!

















O aventură spre necunoscut!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum