Capitolul 13

10 3 0
                                    

-Sunteti impreuna?
-Da!raspund cei doi.
Nu imi vine sa cred caci cei doi amorezi nu mi-au spus nimic pana acum...mai ales frati-miu ...ma rog trecem peste.
Ii dam afara din camera si ne culcăm imbratisati...

Ziua urmatoare
Ma trezesc in bratele lui David simtindu-ma minunat ...nu as vrea sa imi dea drumul niciodata. Ma schimb cam asa:

Si apoi il trezesc pe David pentru ca aveam nevoie sa vorbim putin despre ce s-a intamplat:-Hey !-Hey frumoaso !-Vrei sa mergem sa ne plimbam putin ?-Ma schimb si mergem!Il pup pe obraz si apoi il lasa sa plece din camera

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si apoi il trezesc pe David pentru ca aveam nevoie sa vorbim putin despre ce s-a intamplat:
-Hey !
-Hey frumoaso !
-Vrei sa mergem sa ne plimbam putin ?
-Ma schimb si mergem!
Il pup pe obraz si apoi il lasa sa plece din camera .
Când sa ma ridic din pat dau de tabloul de la mama il iau in mana si incep sa plâng ...acum ca stiu cine este fratele meu ...as vrea sa stiu si cine este mama mea...Am sa vorbesc cu Aris poate el stie ceva ,dar pana atunci revin la ziua de astazi atunci când David intra in camera .
-Hey,de ce plângi?
Ma uit catre tablou fara sa spun nimic ...răsuflă ,se uita in ochii mei si apoi imi sterge lacrimile ...ma strânge in brate si ma ține la pieptul lui ceva timp.
Apoi ma ia de mana si plecam impreuna catre parc:
-Stiu ca ai spus sa lăsăm lucrurile sa vina de la sine ,dar eu vreau sa stiu ce simti...ce se intampla cu noi...
-Offf...stiu ca e greu,dar nu sunt chiar asa sigur si nu vreau sa te dezamăgesc nici pe tine si nici pe mine.
Ma uit in ochii lui albăstrii si ma simt ca si cum deja zbor il iau de mana si apoi ne asezam pe banca unde dam de indragostiti, Aris si Mary precum si Bia si Stefan care vorbeau:
-Hey!ii salutăm noi
-Hey!ne raspund.
Ma bucur pentru ei si ma bucur ca s-au îndrăgostit si sunt fericiti unul in bratele celuilalt,dar in acelasi timp sunt trista pentru ce mi se intampla mie ...nu vreau sa afle nimeni momentan de toata povestea.
-Vreti sa mergem impreuna la o plimbare ?
-Sigur!rapsunde toti la unison.
Inainte sa plecăm il iau de mana pe Aris si ii spun:
-Când ajungem acasa vreau sa discuta ceva foarte important ...despre mama...
-Esti sigura ca vrei sa vorbim despre ea?Nu o sa te doară?
Ii aprob din cap ca vreau sa aflu mai multe despre mama si apou plecam catre ceilalti:
-Gata discutia fratiorilor!spun ei.
-Da!spunem noi.
Il iau de mana pe David,Bia il ia pe Stefan si Mary pe Aris ....toti eram asa fericiti si plini de viata încât nu ne-am dat seama cat de repede a trecut timpul,era deja ora 9 si se inserase asa ca am hotarat sa mergem spre casa .
Ajunsi acasa incep sa vorbesc cu Aris :
-Ok.Mama era o femeie foarte grijulie si ne-a vrut intodeauna binele dupa ce tata a parasit-o ,s-a luptata foarte mult pentru noi,dar...
-Dar ce?
-Dar la un an dupa ce am plecat de acasa te-a lasat in grija părinților unor prieten sub pretextul ca v-a muncii si o sa se întoarcă, dar nu s-a mai întors...
In acele clipe mi-am adus aminte de o femeie inalta cu parul blond si ochi albstrii care m-a crescut ,dar nimic de mama...oricum o sa aflu la momentul potrivit si lucruri despre ea pana atunci vreau sa aflu mai mult despre Mary si Aris ...si poate si despre mine si David.
-Mersi mult pentru ajutor Aris !Acum ....cum ai ajuns sa fi impreuna cu Mary?...Si de ce nu mi-ai zis nimic.
-Pai ne-am privit in ochi si am stiut ca este ceva intre noi asa ca am decis sa fim impreuna.Nu ti-am zis nimic fiindcă voiam sa spunem totul maine de ziua lui Mary.
-Bine!
Pe usa intra David ,iar Aris iese pentru a ne lasa singuri ...David fara sa spuna nimic ma ia de mana si ma pune in pat acolo ma strânge in brate si asa adormim.

*Multumesc pentru tot ce faceti!Va pwp si tin la voi !😘❤*

O aventură spre necunoscut!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum