Este o noua dimineata ,simt cum razele soarelui ma trezesc si cum aceastea vestesc ziua Anei,mamei mele,ii spun asa inca din clasa a 6 a si chestia asta nu s-a învechit si nici nu o sa invecheasca vreodata...ma îmbrac cam asa:
Si apoi plec spre camera Anei cu un cadou mare,si cu toti prietenii mei si nu uita de toata fericirea pe care trebuie sa o purtam pe chipurile noastre.Intrăm in camera si strigam:
-La multi ani!
Ana sare din pat si cand ne vede ii apare un zâmbet urias pe fata si vine si sare peste noi.Începem sa râdem si apoi eu ii ofer cadoul...erau un cadou ce stiu ca si-l dorea de mult timp...cheiele unei masini...impreuna cu un biletel:"La multi ani draga noastra za za!".Pleaca in pijamale catre garaj pentru a-si vedea noua masina...era un BMV negru .Ma strânge in brate si imi sărută obrazul apoi începem sa zambim. Ne pregătim si plecam catre club unde urma sa ne petrecem restul zilei.
Intrăm in club si ne izbeste un miros puternic de tutun si alcool .Ne ajezam la masa si pana ne vin băuturile comandate începem sa dansăm ...si fara sa vreau vad ca Bia se uita atenta catre un băiat cu parul blond si ochi albăstru pătrunzător.Ma indrept catre ea ,o iau de mana si iesim impreuna afara:
-Bia ce se intampla cu tine?
-Acel băiat este un fost băiat din clasa mea de care m-am îndrăgostit fara sa vreau , dar cand am vrut sa ii mărturisesc asta am plecat din oras si ne-am mutat aici.
-Vorbeste cu el.
-Bine!
Intrăm inapoi in club si cand vrem sa intram pe usa dam de acel băiat,pe numele lui Stefan.
-Hey !Ce mai faci Bia?ii spune el cu o fata luminată.
-Hey!Bine ...aici stau acum!si fata ii se luminează.
-Eu va las sa ma vorbiți!Spun eu si întru înapoi in club.
-Ok!spun cei doi la unison si incep sa rada.Bia pov.
-Vrei sa ne plimbam putin?ma intreaba Stefan curios.
-Da,nu mi-ar strica o plimbare!raspund eu încântată.
Ne plimbam pana cand ajungem intr-un parc si se ne aseazam pe marginea lacului pentru a mai vorbi putin.
-Bia eu vreau sa iti spun ceva!
-Ascult!
-Te plac ...nu ...te iubesc!Vrei sa fi iubita mea?
Imi dau lacrimile si printe ele ii raspund cu un pricajit "Da".
Nu imi venea sa cred ca băiatul acesta ma place...Stefan pov.
Fata pe care o plac de mai bine de 1 an ,mi-a spus ca vrea sa fie iubite mea ...WOW...sunt mândru de mine.Asa ca o iau in brate apoi ma uit in ochi ei si o sărut.Ma ia de mana si ma duce acasa la ea.Dupa 5 ore petrecute in club plecam acasa si pe drum ne intalnim cu cei doi indragostiti ,asa ca ii luam si pe ei acasa.Unde ne spun ca sunt iubiti de azi inainte.Ma bucur mult pentru ei asa ca ciocnim in cinstea lor si apoi incheiem ziua.
*Sper ca v-a placut acest capitol ,daca da nu uitati de un vot si de ce nu si un comentariu. Va pwp😘*
CITEȘTI
O aventură spre necunoscut!
Teen FictionMa numesc Abigail si am 17 ani .Locuiesc intr-un oras plin de mistere , pe care încetul cu încetul o sa le descopăr impreuna cu prietenele mele cele mai bune Mary , Bia , Gaby (Dragoiu) si Ana (Mama) , dar si cu cei mai buni prieteni Cezar , David...