Este o noua zi din viața mea , una dintre cele mai importante ...
Bineintles, ca imi sta gândul numai la scrisoarea respectivă si as vrea sa vorbesc cu cineva despre asta insa este o mica problema ...cu cine?...In fine,ma duc sa imi fac un dus relaxant si apoi ma imbrac cam asa:Părul il ondulez si il las pe spate apoi ma îndrept catre liceu , unde in fata porții ma întâmpină Gaby si Ana ..
-Buna, fetelor!
-Buna!
Fac o mica paranteză ,in tot acest timp Gaby se uita suspicios la mine ca si cum ar sti ceva ...dar de unde sa afle de scrisoare si de la cine???...Revenim!
Intrăm in sala de clasa si incep orele ...nimic interesant pe ziua de azi .Numai ca la finalul orelor , decid sa il urmăresc pe Aris si acelasi lucru se gândeste si Gaby ,sa ma urmărească pe mine...Fara sa vrea o trag deoparte si ii spun in soapta:
-Ce cauti aici?
-La asta ma gândesc si eu !imi spune ea putin răutăcios.
Am luat-o de mana si am plecat amândouă la cafenea , unde i-am povestit totul...
-Cum adica s-ar putea ca Aris sa fie fratele tau geamăn ?ma intreaba ea curioasă , dar si surprinsă in acelasi timp.
-Nu stiu, asa scria in scrisoare ...ti-o arat cand ajungem acasa.
Acasa am profitat de faptul ca eram singure si am inceput sa ii vorbesc si mai mult despre ce aflasem...intr-un fel ma bucuram ca insfarsit am cu cine sa vorbesc , dar nici nu voiam sa fi aflat asa ...
Dupa ceva timp , au ajuns acasa si restul ,numai Aris nu ajunsese , asa ca am decis sa le povestesc si celorlalti ce s-a intamplat...
M-au încurajat si mi-au spus ca o sa ma ajute in tot ce vreau eu sa fac.Ma simt foarte bine acum ca stiu si ei...Si stiu ca pot sa am incredere in ei ..ii iubesc❤Dupa cateva ore
Se întoarce acasa si Aris , care ne gaseste pe toti pe canapea si in fotolii uitandu-ne la un film . Părea un pic suparat, nu il prea plac insa nu puteam sa il las asa cu ochii in soare ...mai e si posibil sa fie fratele meu.Asa ca ii dau mâna protectoare a lui David la o parte si ma duc spre bucătărie unde era Aris.
-Ce ai pățit?Pari cam suparat...
-Nu sunt si cum ai zis si tu ce te-ar interesa pe tine.
In gândul meu , cred ca esti frati-miu, normal ca ma intereseaza ce ai pățit,dar il las in pace pentru a se putea linisti.
Nu mai conteaza asta.
Seara se incheie cu o invitatie la un bal al fostului nostru coleg Darius ...
Ma duc sa imi fac dus si apoi ma imbrac cam asa :Sțiu ca am ales o tinuta cam simpla , dar mie imi place.Părul l-am lasat liber si putin ondulat .
Am urcat cu toții in masina lui Aris , cam înghesuiți insa drumul a fost hazliu.Ajunsi la destinatie il vad pe Darius si bucuroasă il strâng in brate , la fel fac si restul ...Mergem la dans .Ne-am distrat enorm am dansat , cântat , băut si împrietenit cu oamenii noi.A fost o seara de neuitat si sperăm sa tot mai avem zile de acest gen.Ne luam la revedere de la Dariu cu speranta ca o sa ne mai revedem.
Ajungem acasa la ora 3...dar nici unul nu aveam somn , asa ca decid sa ii invit la mine in camera pe toți pentru a ne jucam adevăr si provocare:
-Eu aleg provocare!spun eu putin speriată de ce urmează sa se întâmple.
-Te provoc sa il saruti pe David!Imi spune Gaby...
Ezit un moment , dar o fac .
-Aleg provocare !spun Gaby si Ana in acelasi timp...
-Ana te provoc sa il săruti pe Cezar pasional , iar tu Gaby pe Tase la fel...
A fost ceva usor pentru ele doarece sunt iubiti ,dar nu mai conteaza.Jocul se incheie la ora 5 cand eram cam frânți ...ultimul din camera iese David care ma intreaba daca mai poate sa doarmă in patul din camera mea ...
-Bineinteles!ii raspund.
-Atunci ma schimb si revin...
Am ras si discutat cu David o groaza de timp ...încât nu ne-am dat seama ca se făcuse ora 6:30...in final, ne culcăm.....*Sper ca v-a placut si as vrea sa stiu daca in urmatorul capitol vreti prezentarile*
CITEȘTI
O aventură spre necunoscut!
Teen FictionMa numesc Abigail si am 17 ani .Locuiesc intr-un oras plin de mistere , pe care încetul cu încetul o sa le descopăr impreuna cu prietenele mele cele mai bune Mary , Bia , Gaby (Dragoiu) si Ana (Mama) , dar si cu cei mai buni prieteni Cezar , David...