Este dimineata...si ceasul incepe sa bipaie .Am resusit sa dormim decat 2 ore dupa noaptea intereseanta si plăcută de aseara ...
M-am dus in dulap unde am gasit hainele perfecte pentru o dimineață in care vreau sa ma duc sa alerg impreuna cu David, Ana si Gaby ...ceilalti sunt prea somnorosi ca sa vina Asa ca i-am lasat in pace.Asa ne-am imbracat:
AnaGaby
David
Eu
In timp ce alergam prin parc , ma gândeam ce sa mai fac ca sa aflu adevarul despre Aris ... neatenția m-a facut sa dau peste o fata .Când am vazut-o nu mi-a venit sa cred era ... Bia ,una dintre cele mai bune prietene din generală nu ne mai văzusem de mult timp.
-Buna!Ce mai faci? Nu ne-am mai văzut de o groaza de timp ...
-Buna!Bine ...tocmai ce m-am mutat cu Mary aici , stam pe strada Galilor.
-Nu pot sa cred si noi tot acolo stam , ce întâmplare ....
-Si la ce liceu învățați ?intreaba Ana foarte curioasă ...
-La High School ...
-Ce clasa?intreaba Gaby
-A 11 a B ?!?!?
-Si noi!spunem toți in cor.
Toata aceasta întâmplare mai mi-a luat gândul de la Aris ...si in plus aveam o groaza de discutat cu fetele ,el mai poate sa astepte putin, asa ca le-am invitat pe fete la noi in seara aceasta ...
Cand am ajuns s-au imbratisat cu băieții imediat si apoi a urmat prezentarea cu Aris ...
Ne-am dus cu toții sa ne schimbam din tinutele de sport ... si apoi am pornit o adevarata petrecere ...
Am dansat,cântat , ne-am jucat adevăr si provocare ...am gătit .A fost totul o adevarata nebunie, dar in sensul bun al cuvântului.
Am plecat sus pentru a ma odihnii putin si priveam tabloul de la mama...găsind un nou indiciu , in tablou mai era un bilețel pe care scria :
,,Fratele tau este un băiat ce a plecat asa cum ti-am zis la vârsta de 6 ani din aceasta casa , insa inainte sa plece ti-a spus ceva la ureche , incearca sa iti aduci aminte...esti singura ta speranta"
Oare ce mi-a spus?...De ce mie?...Si de ce a plecat? ...sunt intrebari ce ma macină in aceste momente.Am coborât grăbită jos pentru a-mi strânge prietenii si ai anunta ca am mai gasit un indiciu, asa ca le-am povestit fiecare amanunut...
-Asta e un lucru bun!zise David
-Da , acum suntem mai aproape de adavar!ma încurajează Ana.
-Si in curand v-om afla daca Aris este cu adevarat fratele tau!spune Gaby ...
Am avut noroc caci Aris era la baie , iar fetele in bucătărie si de la muzica nu au auzit nimic ...nu imi place sa le ascund asta insa nu este momentul potrivit sa le anunt ...
Timpul a trecut foarte repede era deja ora 2 , iar noi eram in pragul petrecerii...
Pusa pe gânduri ma pun in canapea si incep sa ma uit la film , toti se strâng in jurul meu si imi sunt alaturi...suntem o adevarata familie ,ce trece prin fel si fel de lucruri de nici nu va puteti imagina.Noaptea se incheie aici ,dar maine pornesc cu noi forte fiind utima zi de liceu...*Sper ca v-a placut ce am scris pentru acest capitol, si va promit ca in urmatorul capitol va prezint si personajele.Nu uitati sa da-ti un vot daca v-placut!*
CITEȘTI
O aventură spre necunoscut!
Novela JuvenilMa numesc Abigail si am 17 ani .Locuiesc intr-un oras plin de mistere , pe care încetul cu încetul o sa le descopăr impreuna cu prietenele mele cele mai bune Mary , Bia , Gaby (Dragoiu) si Ana (Mama) , dar si cu cei mai buni prieteni Cezar , David...