Este prima zi din vacanta de vara ,iar noi începem ziua in forta...Ne trezim la 10:30 si eu ma îmbrac cam asa:
Si apoi mpreuna cu Bianca si David incep sa pregătesc micul dejun,incetisor se trezesc si ceilalti ...Servim micul dejun si apoi ne pregatim sa plecam spre parcul de distractii unde ne asteapta o zi de neuitat.
Ma duc spre garaj pentru a scoate masina lui Aris si vad o masina rosie cu o funda pe ea pe care scria:
"Pentru tine ...cea mai speciala persoana din viața noastra "
Dupa ce termin de citi biletul de dupa masina apar George si Andreea stiu va întrebati cina mai sunt si ei...George este fratele meu ,iar Andreea iubita acestuia.
Când ii vad le sar in brate si usor incep sa imi curgă lacrimi pe obraji... nu ii mai vazusem de mai mult de 2 ani .
-Buna!Ce faceti aici?spun eu surprinsă si curioasă .
-Buna!Am venit pentru a-ti face o surpriza de ziua ta!imi spun cei doi la unison.
Lundu-ma cu ziua pe care urma sa o petrecem la parcul de distractii,cu Aris si petrecerile am si uitat ca astazi este ziua mea ...dar se pare ca restul nu.
Ii invit pe cei doi in casa si am o surpriza mare sa ii gasesc pe toți in sufragerie strigând "La multi ani,Zurli" si aruncând cu baloane si confeti...
Nu va puteti imagina cat de fericita am fost in acele momente si cat de tare imi bătea inima.Am iesit cu toții afara unde ne-am impartit ,uni au urcat in masina mea cea noua si alti in masina lui Aris si am plecat voiosi catre parcul de distracții. Drumul a fost destul de lung,dar si destinatia era una pe masura. Dupa aproximativ trei ore de mers cu masina am ajuns la destinatie.Ne-am dat jos din masini ,am plătit intrarea si a inceput distracția.Prima oară ne-am dat in cel mai nebunesc roller coster, care arata cam asa:Dupa aceasta tură eram destul de ametiti asa ca am decis ca urmatorul lucru pe care o sa il facem este sa ne dam in roata cea mare ,dar nu a fost o idee prea buna deoarece ne-am blocat cel mai sus in roata si fiindcă nu aveam ce sa facem am inceput sa facem poze si sa vorbim...de aici a inceput un adevărat conflict.
Gaby făcea o poza in timp ce David o pupa pe obraz ,iar Tase gelos i-a daramat telefonul .
-Ce ai pățit?Ai inebunit?spune Gaby mai mult decat nervoasă.
-Ma mai întrebi ?spune Tase.
Gaby isi da ochii peste cap,isi ridica telefonul ,iar apoi se uita spre mine suparata.
Ma duc sa o strâng in brate si o pup pe frunte pentru a se linistii...*Cum am scăpat din roata, cum se termina cearta si cum o sa ajungem acasa o sa aflati in capitolul ce urmează.Sper ca va placut!😘*
CITEȘTI
O aventură spre necunoscut!
Teen FictionMa numesc Abigail si am 17 ani .Locuiesc intr-un oras plin de mistere , pe care încetul cu încetul o sa le descopăr impreuna cu prietenele mele cele mai bune Mary , Bia , Gaby (Dragoiu) si Ana (Mama) , dar si cu cei mai buni prieteni Cezar , David...