Capitolul 7

29 3 0
                                    

-Gaby linisteate-te! ii spun eu in cele din urma.
-De ce sa ma liniștesc,daca sunt blocată cu un idiot care vrea sa imi spargă telefonul la nu stiu cati metri înălțime?
-Pe cine faci tu idiot? întreaba Tase si mai nervos.
-Pe tine,pe cine altcineva?
Înainte ca Tase sa ii răspundă roata începe sa se miște din nou.Apele se mai calmează putin ,pana cand alegem sa ne dam in mașinuțe ,unde Tase o ciocneste pe Gaby si incepe o ceartă mult mai aprigă decat cea de mai devreme.
-De ce ma ciocneste?
-De talentat ce sunt!spune Tase cu jumatate de gura.
Seara se lasa si incep si spiritele sa se linisteasca aproape definitiv ,iar noi toți eram foarte obosiți si flamanzi. Ana a propus sa mergem sa mâncam. Normal ca toți am vrut sa mâncam la KFS. Asa ca ne-am indreptat catre destinatie cu mare viteza.Dupa ce am terminat de mâncat am decis sa plecam spre casa. Eu m-am urcat in masina mea ce noua cu Bia,Tase,Gaby si David,iar in masina lui Aris restul. Eu stăteam in fata, Tase la volan,iar restul in spate. David și-a pus pus mana dupa Gaby pentru a lua pachetul de serverele din spate ,iar Tase a vazut momentul si crezând ca David filtrează cu Gaby a vrut sa se uite in spate a intrat pe contra-sens si un tir a intrat direct in noi.M-am trezit intr-o lume alba in care nu stiam ce se intampla...eram cu toti la spital,insa cea mai grav afectata eram eu doarece nu aveam cetura pusa...
Eram in coma,toți prietenii mei săreau la usa si se rugau sa imi revin.Cand doctorul a ieșit de la mine din camera, toți l-au asaltat cu diferite intrebari:
-Cum se simte ?
-O sa isi revină?
Fetele plângeau,iar baietii încercau sa le consoleze,dar si pe fetele lor apărea tristetea mai ales pe cea a lui Tase. Doctorul le-a spus ca nu imi voi reveni pana nu se va termina visul,iar daca visul nu se termina in 7 zile nu as mai avea nici o șansa sa supraviețuiască. Toți erau triști nu mai aveau niciun cuvant de spus. In mintea mea se desfășurau o gramada de vise si coșmaruri. Dar cel mai mare vis si coșmar care nu imi dădea pace este cel in care Aris ar fi sau nu fratele meu geamăn...Acest vis nu imi dădea deloc pace si de aceea am decis sa il pornesc..
Începerea visului
Prima zi de cand sunt in coma.
-Ce faci,frățioare?
-Bine,tu?
-Pai...daca tot am descoperit ca suntem frați as vrea sa petrecem mai mult timp impreuna si sa ne distram foarte mult ca sa recuperam ani in care am fost departe unul de altul.
Încheierea visului
Nu prea am inteles de ce Aris a terminat atât de repede visul ,insa asta nu mai conteaza acum...
A doua zi
Prietenii mei au stat mereu langa mine .Toți erau foarte afectați, dar aveau încredere ca o sa ma fac bine. Zi si noapte erau acolo pentru a ma susține si a ma încuraja cu gânduri bune.
Începerea visului:
-De ce nu vrei sa ma înțelegi ca vreau sa petrecem mai mult timp impreuna,Aris?intreb eu.
-Pentru ca esti foarte enervanta.
-Nu sunt enervanta! doar ca as vrea sa ma înțelegi si pe mine.
-Sti ceva?
-Da,esti foarte rau.
-Nu asta am vrut sa iti zic...
-Pai,zi o data ca ma enervezi foarte rau.
-Am plecat de acasa din cauza ta...
-Cee?
-Ce ai auzit!
-...

*Sunteti curioasi sa aflati ce se intampla cu mine si daca am sa ma trezesc.Toate acestea le puteti afla in urmatoarele capitole.Va pwp 😘*

O aventură spre necunoscut!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum