Öncelikle hikayenin ilk başlarında çok şimarık kendini her insandan yüksekte gören bir kız ile tanıyacaksınız... Evet isterseniz hikayenin devamını hep beraber okuyalım...😉😄
Her zaman yaşıtlarımdan bir adım önde olduğum söylenir.
Ailem sayesinde her yerde kolayca tanındığım içinn genelde herkez tarafından cok sevilir biri olmuşumdur.
Güzellik??
Bu soruyu kendime sorarken aynanın karşısında durmuş kendimi incelerken buldum.
Altıma beyaz kot şortum üzerimde kırmızı siyah kareli gömlek onun içinde ise beyaz sıfır kolum vardı.
Kendimi incelemeyi bırakıp yatağımın üzerinde duran renkli çantamıda alıp aşağı kata indim etrafı muhteşem bir şekilde ayşe teyzenin yaptığı böreklerinin kokusu sarmıştı.
Ayşe teyze demişken o ben daha henüz 6 yaşında iken bizimle çalışmaya başlamıştı.
Bir tane benimle yaşıt oğlu vardı ismi ege onunla vakit geçirmeyi herzaman cok sevmişimdir.Tam mutfağın kapısından iceri girecektimki arkadan babamın bana seslendiğini duydum." günaydın küçük prenses bu gün erkenciyiz bir yeremi gidiyorsun...?"
"Evet baba selinle buluşacağız diye sözleşmiştik."Babam herkez tarafından bilinen büyük iş adamlarının bulunduğu sirketin hissedarlarından biriydi. İLHAN DORA... Babam normalde cok sert biridir. Onunn için en önemli olan şey annem ve benim. Tabiki her zaman öncelik benimdir.
Evin tek çocuğu olduğum için küçük yaştan beri bana en ufak zarar gelmesini istemez.ve beni hala küçük prenses diye sever...masaya oturduğumuzda ayşe teyze çoktan çaylarımızı doldurmuştu .masada cok büyük bir sessizlik vardı. Babam gazete okuyordu. Ve salondaki sessizlik sonunda annemin sesi ile bölünmüştü...
"günaydın hayatım. Ooooo sen bu saatte kalkarmıydın kızımm seni masada görmek büyük şeref."
Vee annemin o neşeli sesi ile kendime gelmiştim annem cok neşeli ve
Cemiyette cok bilindik bir insandır. AZRA DORA... özellikle kıyafetleri ve fiziği ile bütün dikkati üzerine çekmeyi başarırdı..Saatlme baktığımda saatin 9:30a geldiğini gördüm.
Selinle saat 10:00 da cafe de buluşmak için sözleşmiştik .çayımın son yudumunu da aldıktan sonra masada birbirine sevgi dolu sözler yollayan annemle babama bakarak"Ben geç kaldım çıkıyorum size afiyet olsun..dedikten sonra merdivenlerden odama çıkarken babamın sesini duydum"
"kendine dikkat et küçük prensese. çok geç kalma."
" Tamam baba erken gelmeye çalışırım.."
Odama girdim ve ayakkabı dolabımdan adidas siyah spor ayakkabımıda giydikten sonra çıktım... aşağı kata indiğimde annemi ve.babamı öptüktan sonra evden çıktım...
Garaja gidip arabama binerken teyipten her zaman dinlediğim müziği son ses açtım ve selin ile buluşacağımız yere doğru yola çıkmaya başladım ...
–––
Sonunda cafenin önüne gelmiştim.arabamı valeye bırakıp kafeye girdim.selinin guzel manzaralı bir masaya oturmuş ve beni beklediğini gördüm.
Ben selinin oturduğu masaya doğru ilerlerken selin beni yeni görmüş olmalıki hemen Sandalyesini geri iterek masadan kalktı altında siyah üzerinde beyaz kareler olan düz kesim bir etek veuzerinde beyaz bir gömlek vardı ve çok hoş görünüyordu yanına geldiğimde;"Meraba canım nasılsın uzun zamandır konuşamıyoruz"die sordu okullar tatil olduğu için bir süredir görüşemiyorduk.
"Nasıl olayım aynı cemiyetlerle uğraşıyoruz sen ne yaptın tatilde anlatsana biraz...?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
Teen Fiction"Önüne baksana yaa "dedim bağırarak. "Dilinimi yuttun konuşsana"dedim oysa o hala bana bakıyordu. "Ne söylememi bekliyorsun "dedi ve sırıtmaya başladı. "Hani az önce bana çarptınya özür dilesen diyorum"dedim. Ama o beni hiç takmıyordu bile. "Demek ş...