Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra beraberiz...
Bu bölüm çok geç geldi farkındayım. O yüzden hepinizden özür diliyorum.Bu arada medyada oğlan var...웃Alarımın çalmasına henüz 20 dakika kala uyanmıştım. Bu gün okulun ilk günüydü. Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı göreceğim için çok mutluydum.
Onları çok özlemiştim. Gerçi çok fazla arkadaşım yoktu. Okulun hepsi ile anlaşırdım. Ancak sadece kafa yapımın uyduğu insanlarla arkadaşlık kurardım...
Üzerime dünkü ayarladığım elbsemi giyip aşağıya inmiştim.Kahvaltı çoktan hazırlanmıştı.Ancak babamla annem henüz aşağı inmemişlerdi.Mutfağın önünden geçerken ayşe ablanın biri ile konuştuğunu duydum.
Ve mutfağa girdiğimde ayşe abla masanın üzerinde oturmuş telefonla konuşuyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı.
"Rahatsız olma ayşe abla sen devam et konuşmana ben annemle babama bakmıştım gördünmü "dedim.
Ayşe abla;
"Yok kızım görmedim. Belki kalkmamışlardır istersen odalarına bir bak "dedi telefonla konuşmaya devam ederken.
"Tamam ayşe abla teşekkür ederim "dedim kapıya doğru ilerlerken.tam kapıdan çıkacakken arkadan ayşe ablanın sesini duydum.
"İnci kızım egenin selamı var"dedi.Kapının önünde hızla ayşe ablaya dönüp ;
"Sende selam söyle ayşe abla " dedim gülerek "ne zaman gelecekmiş ayşe abla sorsana bi"dedim
Ayşe abla benim bu halime gülerek ege'ye benim sorduğum soruyu soruyordu. Ve bir süre dinledikten sonra tekrar bana dönerek.
"İki hafta sonra gelecekmiş kızım "dedi. Daha sonra ben gülümseyerek mutfaktan çıkarken ayşe teyzede telefonla konuşmaya devem ediyordu.Salona girdiğimde masanın üzerinde duran telofonumdan saate bakarken babamın sesini duydum...
"Günaydın prenses istersen seni bu gün okula ben bırakabilirim "dedi beni baştan aşağı süzerken ve devam etti "bu arada her zamanki gibi çok güzel görünüyorsun"dedi.
Ben babamın bu sözüne keyiflerken annemin sesini duydum."Eee ilhancım kimin kızı tabikide güzel olacak."dedi beni öpüp masadaki yerine otururken.bende ikisinede gülerek "teşekkür ederim bu gün böyle giyinmek geldi içim den "dedim.
----
Kahvaltıdan sonra direk odama çıkmıştım çantamı hazırlayıp hemen evden çıkacaktım.
Derslerin ne zaman başlayacağını bilmediğim için seline dün mesaj atıp sormuştum.selinle aynı sınıftaydık hatta aynı dersleri seçmiştik. İlk dersimiz öğlenden sonra saat ikideydi. O yüzden selinle buluşup birşeyler yapmaya karar vermiştik...
Aşağıya indiğimde babam salonda oturmuş gazetesini okurken bir yandan da kahvesini içiyordu beni görünce.
"Seni bu gün ben bıraka bilirim istersen küçük prenses" dedi
"teşekkür ederim baba ben kendim gitmek istiyorum"
"Arabayı yavaş kullan küçük prenses"
"Arabayla gitmeyeceğim baba burdan sahile ineceğim selinle beraber geçeceğiz okula. Dedim.
Babam tamam der gibi kafasını salladı ve bende evden çıktım.
-----
Yavaş yavaş sahile doğru yürümeye başladım. Denizin havası çok iyi geliyordu insana. Bir an bile olsa herseyi unutturuyordu. Martıların sesi, etrafta konuşan insanlar,etrafta koşan çocuklar,vapur sesleri, denizin kıyıya vuruşu herşey ile çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
Teen Fiction"Önüne baksana yaa "dedim bağırarak. "Dilinimi yuttun konuşsana"dedim oysa o hala bana bakıyordu. "Ne söylememi bekliyorsun "dedi ve sırıtmaya başladı. "Hani az önce bana çarptınya özür dilesen diyorum"dedim. Ama o beni hiç takmıyordu bile. "Demek ş...