"Demek okula yeni gelenlerden biriside sensin düşüncelerimde hiçte yanılmamışım .tamda düşündüğüm gibi çok teşekkür şimarıksın. "Dedim ve Arkamı dönerek yürümeye başladım.Birkaç adım sonra arkamı döndüğümde onunda bana baktığını gördüm........
------
Sınıfa girdiğimde selin ve simgenin oldukça arkalarda bir yere oturduğunu gördüm.
Bende sınıfın içinden hızla geçerek onların yanına gelmiştim.Muhabbete o kadar dalmışlardıki ikiside benim geldiğimi fark etmemişlerdir.bende onların muhabbetini bölmek istemediğim için onların arkasında bir yere oturmuş etrafa bakıyordum.
Dersin başlamasına rağmen etraf çok kalabalık değildi .insanlar yeni yeni geliyorlardı.
Selin okula yeni gelen çocukların 4 tanesi bizim sınıfta demişti ancak etrafta hiç yeni birilerini göremiyordum.Genelde okulun ilk günü olduğu için hocalar derse hep geç gelirlerdi. Etrafta gürültülü bir ses vardı. Sınıfın dolmasına ramen hala gelenler vardı. Ve gözüm kapıdan giren gruba takılmıştı.
Bizim sınıfa yeni gelenler bunlar olmalı diyegeçirdim içimden. İlginçlerdi sanki 3 yıldır bu okulda okuyan ben değilimde onlarmış gibi çok rahat davranıyorlardı.
En sağdaki uzun boylu esmerdi. Ortadakı sağ taraftakinin tersine daha beyaz tenliydi. Ve en sondaki yanındakilere bakılarak daha kısa boyluydu.
Ben onlara bakarken onlar ise kendilerine yer bulmaya çalışıyorlardı. Sınıf çok fazla doluydu. Benim yanımda boş yer vardı ancak belliki üçüde birbirinden ayrı oturmak istemiyorlardı. Ve sonunda ortada bir yer bulup oturmuşlardı.
Ama bunlar 3 kişiydi. Selin bana 4 kişi olduklarını söylemişti. Ben bunları düşünürken kapının önünde arkası dönük olarak durmuş kişi dikkatimi çekti.
Ben bu kişiyi daha önce hiç görmemiştim. Arkası dönük olmasına rağmen çok uzun boylu ve çok düzgün bir vücuda sahipti. Ve bizim sınıfta hiç böyle biri yoktu...
Veeee sonunda yüzünü sınıfa çevirmişti.Bu o çocuktu cemiyette gördüğüm .
Hatta az önce koridorda çarpıştığımız çocuktu.
Bunun ne işi vardı burda.??
Aceba koridorda bana çarptığı için özür dilemeyemi gelmişti.?
Onunn için biraz geç kalmamışmıydı.?
Ne saçmalıyordum ben kendine gel inci . Ne özürü.??
Bizim sınıfa yeni gelen çocuklardan biride bumuydu aceba. ??
Ben bunları düşünürken onun sınıfta kendine yer aradığını gördüm. Ve bizim sıraya doğru geliyordu. Hemen etrafa göz gezdirdim. Allah kahretsin tek boş sıra benim yanımdı. Vee o da mecburen benim yanıma oturacaktı.
Hemen birşeyler yapmalıydım. Onun benim yanıma oturmasını istemiyordum. Ama ne yapabilirdim ki. Aramızda sadece 20 adım kalmıştı ve artık çok geçti yanıma oturacaktı.
Çantamı çektim ve o da yanıma oturdu. Yüzündeki ifadeden anlaşıldığı kadarıyla yanıma oturduğundan keyif alıyormuş gibi bir hâli vardı.Bense aksine çok sinirliydim.
Dersin ortasına doğru masaya iyice yerleşmişti. Nasıl bir rahatlıktı bu hiç anlamıyordum. Ben bunları düşünürken çantamdan çıkan sesle irkildim.
Telefonuma mesaj gelmiş olmalıydı. Derstende çok sıkılmıştım en iyisi telefonumla oynamaktı. Ve sonunda telefonu çantamdan çıkarıp mesajı açmıştım. Mesaj selin'dendi.
anlaşıla benimle dalga geçeceklerdi.. Hemen mesajı okudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
Teen Fiction"Önüne baksana yaa "dedim bağırarak. "Dilinimi yuttun konuşsana"dedim oysa o hala bana bakıyordu. "Ne söylememi bekliyorsun "dedi ve sırıtmaya başladı. "Hani az önce bana çarptınya özür dilesen diyorum"dedim. Ama o beni hiç takmıyordu bile. "Demek ş...