"KAZA"

59 9 1
                                    

"Yarın uçağa biniyorum yani erken geliyorum haberin olsun .😀😀" yazmış

mesajı görünce yüzümü kocaman bir gülümseme kapladı çok sevindim bende ona

"uçağa binmeden mesaj at seni karşılayacağım" dedim

hemen sonra mesaj geldi

"tamam"

Babam şirketten birine sabah arabamı okula bıraktırmıştı.

Arabama bindim ve arabamı çalıştırıp çıkışa dogru ilerledim kapıdan tam çıkıyordum ki benimle birlikte çıkmaya çalışan bir mal daha olunca arabamı aniden istop ettirdim ve o hızla kafamı cama çarptım ve aynadan kafamın kanadığını görünce dahada sinirlendim

o sinirle arabadan çıktım ve benimle birlikte duran arabanın camına vurmaya başladım birden arabanın kapısının açılmasıyla dahada sinirlendim.

"Ehliyetini kasaptanmı aldın gerizekalı "dedim bağırarak.

"Evet "dedi ukala bir şekilde. Biran başıma bir ağrı girdi ama ben hiç umursamayarak bağırmaya devam ettim.

"seni hangi akla hizmet bu okula aldılar acaba "dedim bağırarak

"Seni nasıl aldılarsa benide öyle almışlardır heralde "dedi sinirli bir şekilde. Tabi biz baırırken, bizim gibi okulda olan birkac kişide bize bakıyorlardı .

tabi bunların için de matematik öğretmenimiz ayşe hoca ve İngilizce öğretmenimiz merve hocada vardı.Ama hiç takmadan baırmaya devam ettim.

İlk defa kendimi bu kadar baırırken bulmuştum normalde cok sakin biriyimdir ve bunu okuldaki herkez bilir.

Ve şuan etraftaki insanların ve denizinde hayret geçirdini hissedebiliyordum.Etraftan sesler geliyordu ancak gittikçe seslerin anlaşılması zorlaşıyordu gözümün önü kararmaya başlamıştı .

DENİZ'DEN

şu an karşımda kendi kendine bağıran Okula başladığımdan beridir yollarımızın sürekli ve anlamsızca kesişti bir baş belası duruyordu.

o kadar çok bağırıyordu'ki okulda'ki bir kaç kişi ve hocalar'da dahil hepsi bizi izliyordu.
Elinle saçını kulağının arkasına sıkıştırdı zaman kafası'nın kanadığ'ını gördüm.

Ama bir şey yapamadım kendi kendine bağırıp duruyordu ki bu güzellikten böyle bir sesin çıkması etraftakiler gibi benide hayrete düşürdü.

Baırdıkca sesi gitmeye başlamıştı daha sonra dengede duramadını fark ettim ve tam düşecekken belinden yakaladım ve düşmesini engelledim.

orada ne kadar beklediğimizi bilmiyorum ama ambulans seslerini duyunca kendime geldim.

İnciyi sedyeye koydular ve ambulansa bindirdiler incinin yanına merve hocada bindi.
Bu kadından gerçekten hiç hoşlanmıyordum kendini beğenmiş şimarığın tekiydi şimardı yönüde bişey olsa bağri neymiş iki dil biliyormuş.

Ben ne saçmalıyordum böyle hiç işim gücüm yok gibi merve hocayı düşünüyordum.

Hemen düşüncelerimden sıyrıldım ve arabama binip hastanenin yolunu tuttum.

İNCİ'DEN

gözlerimi açtığımda karşımda anne ve babamı gördüm. Annem

"Anneciğim tatlım nasılsın bir yerin ağrıyormu "dedi

"İyiyim anneciğim "

"Prensesim nasıl oldu bu kafan felan kanamış"dedi babam telaşlı bir şekilde

"Gerçekten bir şeyim yok baba endişelenme sadece küçük bir kaza"dedim

"Tatlım nasıl bir şeyin yok bir saattir baygınsın"dedi. annem

"Offf abartma anne küçük bir kaza dedim ya"

"Azra'cım bencede kızın üstüne bu kadar gitme"dedi.babam

Annem'de kafasını olumlu anlam'da salladı. Tamı tamına bir saattir buradaydım ve daha doktor yarım saat daha gözlem altında kalmamı söyledi. Otururken annem

"Tatlım seni baban çıkarsın benim küçük bir işim var halledince bende hemen eve geçeceğim"

"Nereye gideceksin anne"dedim

"Tatlım küçük bir işim var dedim ya"dedi. Annem bende kafamı olumlu anlamda salladım ve annem çantasını aldıktan sonra beni öperek çıktı.

"Ne olduda bayıldın prenses"dedi. babam annem gittikten on dakika falan sonra.

"Baba daha sonra anlatsam olurmu şu an konuşmak istemiyorum "dedim.

"Sen nasıl istersen prenses sana bir şey olmadı ya allaha şükür"dedi.

ve konuyu kapattık yirmi dakika falan sonra doktor geldi beni taburcu ettikten sonra cıkabileceğimizi soyledi.babam'da teşekkür etti.

"Prenses sen hazırlan ben dışardayım"

"Tamam baba"dedim.babam çıktıktan sonra bende üstüme başıma çeki düzen verdikten sonra bende babamın yanına gittim ve arabaya bindim.

"Prenses eve gitme'den önce bir şey yapmak istermisin? "Dedi babam

"Baba'cım ben'de bu günkü olan olaylar hakkın'da seninle konuşmak istiyordum. Şu sağ tarafta küçük bir kafe var orası senin için de uygunsa oraya gidelim'mi?"dedim

Babam 'da olumlu anlamda başını salladı ve kafenin önüne geldiğimizde araba' dan indim.babam arabadan inince

"Prenses sen içeri geç ben arabayı park edip geliyorum"dedi

"Tamam "dedim ve kafe'ye doğru ilerledim.

Kafeye girdiğim'de gözüm'le boş masa ararken gördüğüm şey ile ŞOK yaşadım

ARKADASLAR BİLİYORUM COK GEÇ.BOLUM ATTIM AMA YAZILI HAFTAM VE EZBER PROJE DERKEN HEPSİ ÜST ÜSTE GELDİ ONUN İÇİN ZAMAN AYIRAMADIM.

LÜTFEN N BEĞENİN VE ARKADAŞLARINIZADA ÖNERİN. RİCA EDİYORUM.

VE ARKADASLAR "MUNEVVERMERVE ARKADASİMİN "ARIZA"ADLI KİTABINI ÖNERİYORUM SİZLERE GERCEKTEN COK GUZEL BİR AKISI VAR"

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM VE TEKRAR DAN OZUR DİLİYORUM"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnci TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin