Capitolul IV

26 4 0
                                    


          M-am trezit cu lacrimi în ochi și cu perna de sub capul meu udă. Ce s-a întâmplat?

          După cinci minute de stat cu perna în brațe și cu plapuma peste mine , mă gândesc din ce în ce mai mult la ce s-a întîmplat și mă teleportez înapoi în lumea viselor.

          Este o ceartă. Mă cert cu cineva . Chipul nu-i clar , dar într-un final văd cine este. Este el. Iubirea vieții mele. Cearta este aprinsă . Eu încep să țip la el ,dar el este calm și spune în continuu "Nu am făcut nimic. Știi bine că eu pe tine te iubesc!" , iar eu nu îi mai suport minciuniile și prefăcătoria sa încât ultimile mele cuvinte sunt "Acum nu mai am chef de nici o minciună . Poți sta liniștit cu ea și pe mine să mă lași în pace. Din acest moment nu vreau să te mai văd . Te urăsc pentru că te iubesc ca o fraieră , iar tu mă rănești cu minciunile tale . M-am săturat . Ești un prost , un dobitoc că nu vezi ceea ce fac eu pentru tine și cât de mult te pot iubi. Tu cu ce mă răsplătești? Nici să nu aud." . În acest când țipam și plângeam în fața lui , tremuratul m-a curpin imediat . Nu mă mai puteam stăpâni . Era un haos total. Voiam să știe ce simt eu , ce înseamnă el pentru mine . De fiecare dată i-am demonstrat cât de mult îl pot iubi... iar el... este precum un orb . Nu vede dragostea.

          Făcându-mi bagajele , vine peste mine , mă împinge pe pat cu o viteză nemaivăzută la el , iar frica a apărut pe chipul meu plâns. Acesta se pusese într-un genunchi și rostește ... "Ale , te iubesc de când ne-am împrietenit mai precit. Nu știu cum să-mi arăt dragostea față de tine. Sunt un prost că nu știu să te apreciez pentru ce faci tu și îmi pare nespus de rău ... Vreau să îndrept totul , dar nu știu cum . Dacă vei pleca pe ușa asta , viața mea n-ar mai exista , pentru că tu ești viața mea . Ești totul! Și da , Lili aceea , fata aceea , a făcut rău pentru în relația noastră . Din acest moment ea a dispărut , dar de data aceasta definitiv , fiindcă ... vreau să fi a mea , numai a mea. După toate despărțirile noastre tu ai încercat să-ți găsești alinarea în alt băiat , dar eu nu te-am lăsat că te consideram a mea, dar nu este chiar așa usor ,căci nu am permisiunea ta. Alexis , vrei să fii soția mea? "

         Această întrebare m-a lăsat fără cuvinte , încât n-am mai reacționam , doar plângeam ca un copil mic , el nu știa ce să facă văzându-mă așa . Mi-a luat fața în palme și se panicase . Eu plângeam...

Visul acesta m-a făcut să plâng atât de rău? Nu-mi vine a crede. Oare a fost un coșmar ? Nici nu mai știu ...

        Cobor scările leneșă și-mi beau cafeaua. Acum mi-am dat seama. Sunt singură acasă . Primul lucru la care m-am gândit și singurul timp de o ora, a fost el... Așadar , iau telefonul , caut în agendă numele David (la nume avea și niște semne – o inimă roșie și frumoasă alături de o săgeată care arată o inimă ruptă) și apas cu greu apelare. Sună ...

ViseleWhere stories live. Discover now