Capitolul VI

23 5 0
                                    


       Eram distrusă . Nu știam cum să-mi opresc lacrimile , care se scurgeau încontinuu pe obrajii umezi și udau perna pe care-mi era cufundată fața . Mă simt de parcă inima îmi explodează de durere și se rupe în milioane de bucățele , care sunt împrăștiate în fața mea , iar eu încerc să fac un puzzel cu ele , doar pentru a-mi privi inima drobită cum se repară ,dar este în zadar...căci...eu singură nu o pot repara , doar cu ajutorul lui o pot readuce înapoi ...

        Nu știu ce mă făcea să mă simt așa. Oare din cauza lui ? Sau din cauza vorbelor , faptelor sau minciunilor ? Nici nu știu. Totul este în ceață , eu sunt în ceață . "Iubirea lui" era atât de irezistibilă , încât mă atrăgea într-o peșteră întunecată , iar ea se făcea din ce în ce mai mică , până când nu mai aveam loc în ea și trebuia să ies , dar nu aveam scăpare . Era o înfundătură. Panicată , am început să plâng și apare o umbră , care are conformația lui . Înalt și bine făcut , care se apropria de mine . Neștiituare și fricoasă , mă feresc de el și încep să țip la el cu toată puterea "Pleacă și lasă-mă! Nu mai vreau să-mi faci vre-un rău! Mă rănești și mă doare! Tu nu simți nimic ce e în jurul tău și ce pățesc ceilalți oameni și cât rău le faci?!" El nu mă asculta ,dar pe fața lui se putea observa că-i pare rău și are nevoie de ajutor ,iar eu mă întreb "Dar și eu am nevoie de ajutor. El nu m-a ajutat niciodată . El m-a rănit de fiecare dată , iar eu l-am iertat de fiecare dată ,căci îl iubesc ...Dar nu ar mai trebui să-l iubesc pentru că-mi face rău. Iubirea lui îmi face rău."

        El nu s-a pus niciodată în locul meu să vadă cum este să fi trădat de persoana iubită . El consideră că eu îi aparțin și poate face ce vrea din mie și din sentimentele mele ,dar ideea este că , a reușit acest lucru. M-a transformat într-o persoană slabă , fără pic de încredere , în una cu inima făcută franjuri , dar cel mai important lucru este că sunt singură .

        Îmi este greu să iubesc o personă ,dar să o și urăsc în același timp , pentru că nu am reușit niciodată să-l uit sau să mă despart de ea. Acum nu , dar poate , într-o zi , voi reuși să-l uit. Din acestă zi aștept momentul să mă sune(sau să-mi dea mesaj) și să-mi spună din gura lui tot ce a greșit el , dar niciodată nu va recunoaște nimic , fiindcă este încăpățânat.

                                                                                                ***

           Astăzi am vrut să stau acasă , căci nu mă simțeam bine . Parcă nu mai aveam puterea de a respira . Eram cu totul altă persoana , una tristă , care visa în continure la iubirea vieții ei când va veni la ea să-i spună în față "Te iubesc , iubire " ,iar ea să-l sărute și să se scurgă doua picături de fericire pe fața ei roșie de emoție și să se topească din cauza iubirii mari dintre cei doi .

           Totul este așa ciudat . Cum poți iubi o persoana cel mai mult de pe Pământ , iar ea să te rănească de parcă ai fi un dușman și să te mintă doar pentru a se simți bine? Dar și în același timp să o urăși și ai vrea să o omori pentru tot răul făcut , să-i plătești răul cu rău , să vadă cu ochii dragostei , cum e să fi rănit de persoana mințită și să-și dea seama că tot ce a făcut , a fost dureros și de neiertat , dar ea să-l ierte pentru că-l iubește? Nu mi se pare corect ceea ce face el ,dar e corect cum procedează ea ,doar până într-un punct ,căci toată lumea are o limită.

           Consider că dacă iubești o persoană , cu adevărat , accepți orice lucru din parte ei și o ierți , fiindcă iubirea învinge întotdeauna . Dacă ea a greșit de câteva ori și se îndreaptă nu înseamnă că trebuie să o urăști , trebuie să fii îngăduitor și să înțelegi prin ce trece și ea . Poate și cealaltă persoană a făcut greșeli în alte relații și a fost iertată , asta nu înseamnă că nu trebuie să fi dur cu ea.

          Poate multă lume nu este de acord cu ideea mea , dar cu toții trebuie să ne gândim și la celelalte persoane , chiar dacă au facut rău , trebuiesc iertate , căci se pot îndreptate , unele ... Altele nu...

Trebuiesă-ți asculți inima . Ea știe cel mai bine dacă o să-ți fie bine sau nu . 

ViseleWhere stories live. Discover now