Capitolul 10

10 1 0
                                    


"-Într-o zi ,voi pleca pentru totdeauna! Nu o să mai auzi niciodată de mine."

        Acestea au fost ultimele cuvinte , pe care i le-am spus "în față" . Acest vis m-a făcut să mă gândesc , încontinuu , la ce mă refeream defapt . Am încercat din răsputeri să uit de el , dar totodată să fiu cu el pe vecie . Nici nu știu ce îmi doresc defapt ... dar sunt sigură de un lucru , iar acela este ca amândoi să fim fericiți , adică îmi doresc ca el să fie fericit alături de persoana pe care o iubește împreună cu ea , iar eu cu viitoarea mea "jumătate" ...

       Poate chestiile acestea cu "jumatatea" sau "destinul" există , dar în unele cazuri nu există absolut deloc . Cu greu poți găsi o relație , care trebuie să te dedici trup și suflet , dar uneori găseși una cu atâta ușurință și o pierzi , fiindcă ești prea incapabil ca să ai grijă de acea relație . Este greu să "cauți" acea relație "perfectă" . Relațiile perfecte nu există . Acestea sunt doar basme ... fiindcă într-o relație vor exista conflicte , scene de gelozie , minciuni , trădări ... dar depinde de fiecare persoană cum ia atitudine într-o relație . Unii iartă atât de ușor fără să cântărească situația , alții au un orgoliu atât de mare , încât n-ar ierta absolut nimic .

      Într-un final , fără să îmi mai bat capul cu acele cuvinte din capul meu , am sunat-o pe prietena mea Maddy ca să ieșim la o plimbare în pădure ca să-i spun tot ce am pe suflet.

                                                                                         ***

-Înțelegi ? am întrebat-o pur și simplu dupa ce i-am spus fraza din vis.

-Nu îmi pot da seama ce ai vrut tu să zici sau subconștientul tau , dar sunt sută la sută sigură că te frământă ideea de "plecare" , spune ea uitându-se mirată la mine , de parcă aș fi o persoană oarecare , iar ea psihologul .

-Chiar nu știu . Nici nu am idee ce să fac , dar uneori simt cum inima se lupta cu mintea . Simt cum irealul meu fantastic de miraculos se lupta cu realul dureros ... simt cum înnebunesc pe zi ce trece , doar gândindu-mă la toate petrecute timp de un an ... simt cum nu mai am putere să lupt singură ... lupta cu mine și sufletul meu , alături de amintiri ...

           După toate cele spuse de mine , mă uitam absentă printre copacii care se întindeau pe întreg tărâmul real unde mă aflam . Îmi doream atât de mult să fug departe de toți oamenii , de toate grijile pe care le am , sa fug de tot ce mă înconjoară .

           Nici nu am mai ascultat-o , fiindcă mă gândeam la altceva : Mă gândeam cum ar fi să fie el aici , cu mine de mână să ne plimbăm peste tot . Să ne vadă lumea cât de mult ne iubim , cât de fericiți suntem împreună , să vadă că nimic nu ne-ar împiedica , dar toate aceste scenarii se află doar în mintea mea , pentru totdeauna ...

            Nimic nu se va împlini din ceea ce îmi doresc cu adevărat să se întâmple , dar m-am obișnuit cu ideea că nu voi avea parte de atingerile lui , mângâierile lui , șoaptele , de nimic ...

Brusc , mă simt scuturată :

-Știu că e greu ... dar nu trebuie să faci asta , spune ea pe un ton absent și trist .

-Ba da , trebuie , altfel cine o să mai țină vii aceste amintiri ?

-Nu știu , dar îți faci rău gândindu-te zilnic la ele ...

-Poate ai dreptate , dar vreau să îl simpt aproape de mine orice ar fi , dar numai amintirile mă ajută să fac asta .

                Simt cum nu mai am putere și cum trupul meu cedează . Mă simt moale și aud în jurul meu numai strigăte , dar nu acționez ...

                                                                                            ***

                 Deschid ochii și văd în jurul meu oamenii pe care îi iubesc cel mai mult . Familia mea împreună cu Maddy . Ce se întâmplase ?

                 Priveam confuză , iar Maddy zâmbește și începe să spună pe tonul ei cald ce se întămplase . Am leșinat . Cauza ? Fiindcă nu am mai mâncat de cateva zile și m-am stresat cu toate.

                 Pentru mine nu mai conta de ce am "picat din picioare" , nu mai conta cine era , dar singurul lucru care conta era ca , el nu era aici ... Acest lucru m-a făcut să mă întristez instantaneu , dar încearcam tot posibilul să nu arăt acest lucru în fața tuturor.


ViseleWhere stories live. Discover now