Epilog - Kim jestem?

217 20 5
                                    

Tak wiele się zmieniło.

Byłam Ambar Smith, Królowa wrotkowiska, Rollera i szkoły.

Najpopularniejsza dziewczyna, idealna, nieczuła, która ukrywała prawdę i była samotna.

Kim jestem teraz gdy tak wiele się wydarzyło ?

Królową bez Królowa.

Matteo odszedł z moje życia mimo, że wciąż jest w moim sercu i teraz On spotyka się z Luną.

Nie wiem czy nadal jestem Królową, czy nadal jestem najpopularniejsza.

Trudno uwierzyć, że mogłoby być inaczej, ale moje miejsce na torze, przy Matteo zajmuje Luna.

Moje relacje z Meksykanką nie są dobre,  wręcz jest moim wrogiem, który doprowadził do tego wszystkiego.

Z Ciotką nic się nie zmieniło, może nawet jest gorzej.

Czuję, że coś przede mną ukrywa, 

 a do tego chyba się zawiodła i ma do mnie żal, że nie jestem z Matteo i, że tyle rzeczy robię ostatnio źle.

Moja przyjaźń z Delfi i Jazmin też nieco się osłabiła.

Po wszystkim co się stało, chyba nawet nie celowo, podwójnie wzmocniłam mur którym otaczałam się od innych.

Jak mogłabym przyznać komukolwiek, że rozstanie z Matteo naprawdę, bardzo mnie zabolało.

Teraz wszystko wydaje się nie idealne, a zwyczajne.

Ale tak być nie może.

Muszę odzyskać Matteo,

sprawić by wszyscy znowu byli pewni, że to ja jestem Królową Toru i że jestem najpopularniejsza.

Nie tak łatwo pokonać Ambar Smith.

Nawet sama czy ze złamanym sercem osiągnę to czego chce, a każdy kto mi przeszkodzi, pożałuje tego.

Kim jestem teraz ?

Jestem Ambar Smith, dziewczyna która straciła miłość swojego życia i wszystko o co walczyła.

Ale wrócę  na szczyt ze zdwojoną siłą i jeszcze większym blaskiem.

I tym razem nikt mnie nie pokona.

Już nigdy.




Pamiętnik Ambar Smith (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz