∞ 6 ∞

1K 79 5
                                    

"Masa berlalu dengan pantas"

"Pejam celik pejam celik, lagi dua hari je nak start sekolah"

"Pejam lagi lepastu celik balik, kejapp pulak rasanya"

"Tahun ni tahun terakhir sekolah"

"Nanti dah habis sekolah mesti masing masing buat hal sendiri"

"Ada yang sambung belajar"

"Ada jugak yang buat anak"

Semua usha pelik 😒 ke arah tuan empunya ayat tadi.

"Wae? Betul ape, apa yang aku cakap?", dia berkata sambil mengibas ngibas bajunya.

"Tapi tak payah kut guna istilah buat anak 😒"

"Habis tu takkan nak cakap 'buat seks'?"

"Woi! Kau belajar mane ni Jimeng! Tak hajakk aku unnn!"

"Benda ni asas je kut. Nak tau lebih lanjut layarilah laman sesawang www.tuttuttuttut.com.my. Dekat situ semua soalan kau akan terjawab"

"Arghh! Sakit sakit! Sakit hyung! arggghh lepas ah! Mian mian! Jimin janji Jimin tak cakap dah pasal ni! Lepass ah"

"Ha tahu pun sakit. Kau jangan nak bawak pengaruh byuntae kau tu kat dalam rumah ni!"

"Benda as ...."

Baru ja Jimin nak sambung ayat tu, Yoongi dah usha panas. Huehuehue.

"Aku rindu Cik Bi 😔", kata Namjoon tetiba dengan riak mukanya yang sedih sambil mulut dicebikkan.

"Pftttt.. Hahahahahahhahahah", Hobie ketawa kegirangan.

"Wae kau gelak 😒"

"Joon please jangan buat muka macam tu. Hahahaha. Muka kau tu macam nak minta kaki aku je 😂"

"Hahahahahaha"

Ingatkan Hobie sorang je yang gelak tapi Jungkook, Tae, Jimin, Jin dengan Yoongi pun sakan. Siap guling guling atas lantai.

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. JOON HYUNG RINDU CIK BI!", kata Jungkook sambil ketawa.

"HHAHAHAAHAA TAK LEH BLAH GILA! HAHAHAHA"

"S to the E to the T to the A to the N"

"Hahahaha okey okey kitorang dah tak gelak dah. okey okey kitorang stop"

"Gelak lah lagi gelak laaa. Gelak sampai mampos pun takpe. Hina sangatkah kalau aku rindu Cik Bi? Korang tak ingat ke selama ni Cik Bi jaga kita, Cik Bi masak untuk kita kalau omma pergi keje, Cik Bi basuh baju kita, Cik Bi kejut kita bangun, Cik Bi basuh kasut kita, Cik Bi kemas bilik kita, Cik Bi tsk tsk tsk, hik hik, semuanya Cik Bi", Namjoon menangis 😂.

Semua terpana.

"Em rindu Cik Bi! Huwaaa!"

Semua cakap serentak 😂 Bongok sungguh 😂

"Em dah dah. Takyah nak emo dah. Hilang habis swag aku nanti. Ha Jinnie, aku nak tanya ni", Yoongi berkata.

"Haa pedia?"

"Kita tukar sekolah ke?"

Semua mata terbeliak 😂

"Andwae!"

"Taknak tukar sekolah hyung!"

"Alaaa bencinye cemni!"

"Korang ni pehal? Yang nak melalak tak tentu pasal ni kenape! Aku yang tanya korang yang panas", bidas Yoongi.

"Nak tukar nape lak? Hello! Rumah kita ni dekat je dengan sekolah okey! Jalan kaki pun dah boleh sampai", balas Jin.

"Weh syukur Alhamdulillah", Tae berkata.

KEMBARWhere stories live. Discover now