∞ 44 ∞

828 63 4
                                    

"Apesal gelak? 😑"

"Soalan bodoh apa kau tanya ni ngah?", Namjoon balas.

"Dah lawak, kitorang gelak laa 😂 HAHAHAHAH bodoh betul", Hoseok pulak memyambung.

"AKU BUKAN ANGAH KORANG LAA 😭", muka Yoongi merah. Mata dia berair.

Dia terus pergi belakang Jin. Nangis kat belakang Jin.

LOL!!!! Yoongi menangis!!!!!

"Like seriously Yoongi? Kau nangis belakang aku? Kau ni kenapa hah? Buang tebiat ke ape 😂 Ni aku tau, Jin.", Jin menyakat Yoongi.

"HAHAHAHA SERIOUS BENDA NI LAWAK DOHHHH! WEH AKU MIMPI KE HAPE NI!! PLEASE SEDARKAN AKU DARI MIMPI NI!!!! 😂😂", Jimin ketawa.

Pang!!!

"Yahhh!! Kau dah kenapa Taelien! Sakitlah jantan tak guna. Sakit 😭", kata Jimin sambil pegang pipi dia.

"Tadi kau kata 'PLEASE SEDARKAN AKU DARI MIMPI NI' so aku pun dengan baik hatinya nak tolong kau laaa. Sekarang ni real kan? Bukan mimpi kan. Haaa so say thanks to this Taehyung 😎"

Wtf 😂😂😂

"And lagi satu, kau panggil aku jantan tak guna? Heh, kau tu jantan sangat ke? Aku tengok macam betina je 😚 Dah la katik"

Yahhh! What the heck! Sapa ajar Tae berkata kata ni 😂

"Jinnie kau tengok Tae ni!!!"

"Pleaselah Jimeng. Aku dah tak larat nak tengok muka korang semua. Dari dalam perut eomma dok berhimpit sampailah sekarang."

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Jimeng sebek. Eh Jimeng pulak 😂 Jimin haa. Lepastu dia pandang Jungkook.

"Kau apesal tengok tengok aku 😡", Jungkook marah. Marah sebab Jimin reject call dia 😂

"Lol, aku pandang dinding belakang kau tu okey. Tak teringin lah nak tengok muka kau yang serupa jamban tak siap tu!"

"Heh, muka aku jamban tak siap? Aku rasa muka kau kut yang macam jamban tak siap. Ketinggian kau tu pun tak siap siap 🙄"

"Kau sengaja kan nak cari pasal dengan aku kan Jungkook 😑 Sebab reject call kau"

"Laaaa kau tahu ke! Dah tu dah tahu kenapa tanya? Otak kau tu pun tak siap siap jugak ke 🙄"

"Argghhhhhh", Jimin jerit! Takleh terima kenyataan 😂

Yang Yoongi pulak, dok monolog sorang sorang dalam hati.

'Macam mana aku nak cover ni aduh!'

'Bodohlah kau ni Yoongi. Pergi menangis tu dah kenapa!'

'Mana swag kau ni!!'

Yoongi hentuk kepala dia dekat belakang Jin.

"Auchh sakitlah Yoongi 😑 Kau ni pehal hah. Nak bagi aku mati ke apa ni. Eiyyy sakitlah hanat. Lepaslah baju aku. Asal harini kau macam budak budak ni Yoong!! Aduhh lepaslah!! Kau ni buang tebiat ke apa. Yahhh. Aduhhh. Yoongi!"

Jin meronta ronta ingin dilepaskan 😂

Yoongi ni pulak spesies apa taktau 😂  Malu ngannn 😂 HAHAHAHAHAHA

KALAU AKU PUN MALU DOH!!

Last sekali, Yoongi lap hingus dia yang berlebihan tu dekat baju Jin.

Dan dia dengan selamba pergi duduk atas sofa dan main phone.

"LAHANAT KAU SYAITONN!!! Hingus kau ni dah kenapa! Kau ni apesal hah!!!!!! YOONGI!!!!!!!!!!!"

Yoongi angkat kepala dia dan pandang Jin.

"Rileks dah laa. Aku lap dekat jaket kau kut. Bukannya baju. So buang ja lah jaket tu. Benda simple macam tu pun aku nak kena bagitahu kau ke? Otak kau dah sempit? Tak boleh berfikir dengan tenang? Yang kau tahu nak menjerit dengan memekak 🙄🤦🏻‍♀️ Kau tahu tak bising? Ni hospital tau? Ni bukan rumah kita. So tak payah la nak melalak kat sini. Bising"

SAVAGE!

Yoongi cakap dengan muka yang takdak perasaan. Serious.

Jin genggam penumbuk. Geram meluak luak dah ni. Nasib fikir kembar je. Adik beradik.

Kalau tak dah lama dia bunuh Yoongi ni.

Yang lain diam ja lah kalau dua orang ni gaduh. Takut oii.

"Sudah sudah. Sekarang ni apa dah jadi? Apesal tinggai Kook? Lepastu call tak dapatlah tak angkatlah apalah. Dah dapat tapi siap REJECT pulak tu!", sengaja dia tekankan perkataan reject tu. Hahaha sakit hati dekat Jimin tak habis lagi.

"Ceritanya macam ni " serentak cakap.

Hoseok pandang Namjoon. Dan Namjoon pandang Hoseok.

"Kau ni apehal nak tiru aku hah!", lagi sekali serentah 😂

"Aku cukup meluat laa dua orang ni! Deret bergaduh sebab cakap serentak jee!", Tae julingkan mata dia.

"Kau diam Tae!", lagi sekali sama 😂

Kalau macam ni bila masa nak berhenti gaduh 🤦🏻‍♀️

Diorang ni adik beradik, kalau sorang tu start gaduh komfem lepastu tujuh tujuh orang bergaduh 🤦🏻‍♀️

DASAR KEMBAR TAK SIAP 😂

To be continued.

Fake love was so lit guys 😭
Yiennn takboleh move on 😭

Ma baby semua perghhhh 😭
Cute hensem adorable 😭

Okey stop 😂

Lots of love ❄️💕
Muahh maaa readerssss 😘💌

KEMBARWhere stories live. Discover now