∞ 48 ∞

793 48 30
                                    

11:22 malam

"Mana hyung ni?"

"Aku risaulah weh"

"Ke dia pergi tidur hotel?"

"Aduh dah malam sangat ni"

"Merajuk teruk kalau macamni"

"Agak agak dia pergi mana hah?"

6 orang manusia tu berlegar legar dekat ruang tamu. Risau katanya. Eleh dah jadi macam ni baru nak risau segala 🙄

Klak!

"Jin!"

Semua serentak cakap bila pandang Jin yang bukak pintu. Tapi hampa bila Jin menonong je jalan terus. Buat macam tak nampak apa and takdak apa yang berlaku.

"Hyung! Kau pergi mana? Kitorang tunggu kau dari tadi tahu tak?", Jungkook memberanikan diri bercakap.

Jin berhenti dan,

"Ada aku suruh tunggu aku?"

Lalu dia terus masuk kedalam bilik.

"Seriouslah Jin hyung macam ni?"

"Ni jangkit perangai kau la ni Yoongi!", Hoseokk mencebik geram.

"That 'savage' behaviour", Namjoon mengrollskan matanya.

"Dah lah, tidur lagi bagus"

Semua masuk dan tidur. Masing masing harap yang Jin esok dah okay.

Skip

Jin hempap badannya keatas katil. Memang sengaja dia balik lambat. Luang masa dekat pantai. Dulu merajuk aku tak sempat nak gi pantai sebab terus balik rumah. Ya la kann rindu dekat kembar sendiri.

Kalini lantak aah. Dia pun tak faham kenapa tiba tiba boleh melenting sampai macam ni.

Dia bukak seluar dan check.

"Hmmmm tak period pun"

Dia zip balik seluar.

Dia pejamkan mata. Aura aura pantai tadi tak habis lagi. Tiba tiba, dia cakap

"Yein, I miss you"

"Aaaaarghhhhh. Stress!", Jin bangun ambil kain tuala dan terus masuk mandi.

Tengah mandi, Jin biarkan air shower tu mengalir dekat badan. Dia tertanya tanya,

'Serious ke aku ikhlas let her go macam tu je?'

"Eiyyy stress stress stress!", Jin syampoo rambutnya kasar.

Tak faham apa benda yang dia sendiri fikir.

Lepas habis mandi, dia keluar daripada bilik. Dia turun bawah bila rasa lapar. Dia pandang kitchen yang rasanya macam dah lama dia tak masuk. Ye lah kan banyak masalah yang jadi baru baru ni.

Tung tang tung tang!

"Done dah siap!"

"Done dah siap!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
KEMBARWhere stories live. Discover now