Catcher SK 1

2K 42 0
                                    

Stál som tam, nehybne hľadiac na to dievča. Týčilo sa nad telom kľačiaceho muža, prosil o odpustenie.

,,Leslie, nemysli si, že s tebou budem zaobchádzať ako v rukavičkách. Porušil si dohodu." Odvetila, mieriac naňho pištoľou.

Sakra. Ak ma uvidí, som mŕtvy.

,,No tak ma zabi, ty bezcitná kurva! Aj tak tým nič nedosiahneš, pretože heslo od trezoru viem len ja!" Muž sa náhle postavil. Bol omnoho vyšší, než to dievča, ale ona aj tak napäto držala zbraň oproti jeho telu. Priblížila sa k nemu a kopla ho do rozkroku. Leslie začal zavýjať od bolesti, jeho ruky mu poputovali k rozkroku. Začal si ho nechutne masírovať, z čoho ma naplo.

,,Zradil si nás. Kvôli tebe nemáme prachy!" Vyštekla po ňom. Vyzeralo to tak, že onedlho stlačí spúšť. Zalial ma pot, keď sa ozval hlasný výstrel.

Leslie padol na kolená, jeho posledné slová boli nadávky. ,,Uvidíme sa v pekle, zlato." Žmurkla, prezerajúc si jeho mŕtve telo. Naposledy ho kopla do hlavy a vykúzlila šťastný úškrn.

Náhle sa začala prudko obzerať okolo seba, jej pohľad skončil na mne.

Kurva.

Rozbehol som sa, s cieľom hľadať nejaký úkryt, ktorý by mi možno zachránil život. Srdce mi rýchlo udieralo do hrude, napätie stúplo. Bežal som k nejakým sudom plným vína. Celá miestnosť smrdela od hrozna, až sa mi sťahoval žalúdok.

No márne. Dievča ma našlo.

,,Pozrime sa, koho to tu máme? Našu hviezdičku!" Diabolsky sa zasmiala, na tele sa mi objavili zimomriavky. ,,N-nič som nevidel, prisahám." Vypadlo zo mňa.

Oh Harry, si taký kokot. Nikto ti takúto lož neuverí.

,,Oh, to mi hovoria všetci. Aj tak ich nakoniec zabijem." Mykla plecom. Spod koženej bundy si šla niečo vytiahnuť, myslel som len na smrť.

,,Už nebudeš vo svojej bande bláznov." Vyhŕkla. Tou bandou bláznov myslela našu skupinu- One Direction.

Doslova sa mi premietal celý život pred očami.

Nechcem zomrieť.

Pred tým, než som sa skoro rozplakal prišla záchrana. ,,Leah, veď je to Harry Styles. Vieš, koľko dostaneme za neho prachov?" Prirútil sa sem vysoký muž. Hnedé oči mal plné hnevu. Nerozumel som, ako o mne mohol hovoriť takto. Čo som tovar?

,,Jake.Videl,ako som odpratala Leslieho.Skončíme v base,ak to praskne." Leah krútila hlavou,pri čom jej plavé vlasy viali zo strany na stranu.

Áno,presne tam by si mala ísť,ty mrcha,pomyslel som si.

,,Pozri.Mysli na to,že kučeravec je z najznámejšej skupiny na svete.Má milióny,takisto aj jeho rodina.Výkupné môžeme určiť aj na milión dolárov,"odvetil,s úsmevom na tvári.To určite.Moje peniaze ostanú mojimi peniazmi.

,,Vyriešilo by to náš finančný problém,Leah." ,,Vy ste absolútne skurvené svine!Keď chcete prachy,tak si ich poctivo zarobte a neubližujte nevinným ľuďom!" Praskli mi nervy.Vážne ma to prestávalo baviť.

,,Drž hubu,kretén,"zasyčala Leah,strieľajúc mi štipľavú facku.Au. ,,Poď Styles,odteraz si náš rukojemník,"vrčal Jake,dávajúc mi na ruky putá.Tak toto nie.

,,Pustite ma!" Zakričal som a mykal som sebou.Nepočúvali ma,len ma rýchlo ťahali k čiernej dodávke.Aké originálne.

,,Sklapni!Inak ti vystrelím mozog z hlavy!" Vykríkli po mne spoločne.Nohy sa mi drali o tvrdú zem,bránil som sa najviac,ako som mohol.Bez ďalších slov ma zúrivo dostali do kufra dodávky,kde mi Jake uštedril pár rán päsťou.

,,Hajzel,"šepol som z posledných síl.Pocítil som tvrdý náraz a zvuk motora.

Pomaly sa pred mojimi očami zjavovala temnota,pohlcovala ma.A tak som upadol do tvrdého spánku s tým,že už nikdy neuvidím svoju rodinu.

Prvá časť! :) Čo si myslíte o Leah?Zabije Harryho?Alebo sa stane niečo iné? O.o

----

Táto časť už je asi 3-krát upravovaná,pretože som začala písať Catcher už dávno,ale bolo to hrozne napísané.Viem,že teraz to nie je až tak dokonalé,ale verte mi,to pred tým bolo doslova hrôzostrašné :)

Dúfam,že vás to po tejto kapitole neprestane baviť :)

Vote a comment,prosím ^^

*Tamm*

Catcher ✓ h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat