LEAH
,,Dobrú noc!"rozlúčila som sa s nimi. "Prečo tak týraš toho Stylesa?Vieš ako sa musí nudiť celé dni v tvojej izbe?A ešte si mu zobrala mobil!"karhala ma Tammi. "On má trpieť.Je rukojemník,myslíš si,že s ním budem chodiť na zmrzlinu?To ťažko!"vysmiala som sa jej. "Nie,ale tak..."pokrčila plecami. "Čo si directioner?Keď si ho zastávaš."uchechtla som sa. "Sakra!Nehádajte sa!My tu pozeráme film!"nadával Zayn. "Sorry bro..dobrú.."zvolala som. "A pusa na dobrú noc?"našpúlil pery Jake. "Počkaj..možno vtedy,keď budeš posledný muž na zemi."vyplazila som mu jazyk a on sa nepekne zamračil.Napochodovala som do izby,kde sedel na posteli zničený Styles.Fakt by som mu mohla dovoliť sa dívať aspoň na telku,lebo mu o chvíľu hrabne.
"Ahoj."zamávala som mu. "Čau.."ani sa neobzrel.Pche! "Počkaj.."prehrabávala som sa v mojej skrinke. "Á!Tu je!"nadšene som zvolala. "Čo?"otočil sa smerom ku mne.Podala som mu knihu. "Ako si vybrať správnu zbraň?"uchechtol sa. "Nič lepšie nemám.Potom tu je ešte Harry Potter.."podala som mu tú knihu. "Ďakujem."zobral si ju. "Môžem si zavolať?"opatrne sa ma spýtal.Nahodil prosebné psie oči a odul spodnú peru,nemohla som mu odolať. "Ale len jeden hovor.Nič viac."upozornila som ho.Poslušne prikývol a vytočil nejaké číslo.
"Mami?"ozval sa.Niečo mu začala rozprávať a on odpovedal. "Ahoj.A dobrú noc.A neboj sa o mňa."cmukol do mobilu a zložil. "Ďakujem."žmurkol na mňa a podal mi ho. "Nie je zač."usmiala som sa.
Bola som unavená,tak som si vyčistila zuby,obliekla sa do pyžama a ľahla si.Harry si ešte čítal. "Dobrú."zamával mi. "Dobrú noc..."zívla som a pomaly sa dostávala do ríše snov.
"Zabila si ma!Ako si mohla?"ukázal sa Leslie. "Zabila si všetkých z nás a nerobilo ti to žiaden problém!"vykríkla Suzi. "Zabila si ma...zabila si ma!"opakovali tí ľudia.
...
"Haló!Leah!Čo sa deje?"triasol mnou Harry.Zobudila som sa celá spotená. "Kričala si...Prečo?"vyzvedal. "Zlý sen."ešte som to rozdýchavala. "Aha.Už sa nemusíš báť."utešoval ma.Prišlo mi to od neho milé.Ale stále som nechápala,prečo je tak milý,keď som ho uniesla?Hm.... "Čo chceš na raňajky?"snažila som sa byť milá.Len mikol plecom a ďalej čítal. "To si celú noc čítal?"pozrela som sa na stále zasvietenú lampu.Prikývol. "Môžu byť palacinky?"navrhla som. "Jasné!"zaradoval sa.
*T*