Catcher SK 11

312 15 0
                                    

LEAH

"Ale,ale...Leah,tak toto som si o tebe nemyslel.Nemyslel som si,že ma podvádzaš."vošiel do izby Jake. "Vypadni!"vyprskla som.Harry sa tváril zmätene. "Povedala som ti,že máš vypadnúť z tejto izby!!"vrieskala som.Stále tam stál a na tvári mal aroganntný výraz.Nevydržala som to a zdrapla ho za tričko,otvorila dvere a sotila som ho von.Rýchlo som zamkla,aby tu neliezol.

"Harry,never mu.Nikdy by som ti to neurobila.A už vôbec by som s ním nechodila po tom,čo ti urobil."uistila som ho,lebo mal na tvári ešte vždy zmätený výraz. "Skutočne?"spýtal sa ma a uprene mi hľadel do očí. "Harry.Samozrejme,že áno."pohladila som ho po líci. "Mám ti skutočne veriť?Leah..ty si schopná všetkého."pousmial sa. "Neboj sa."odvetila som.

"Ľúbim ťa."pobozkal ma.Stuhla som.Všetky bunky,orgány sa zastavili.Akoby mi stuhla krv v žilách.Bola som ako primrznutá.On...on...on..mi povedal...že ma ľúbi.Začal mi mávať rukou pred očami a až vtedy ma dostal z toho tranzu. "Č..čo?"chcela som to počuť znova. "Ľúbim ťa,Leah.Viem,že to je asi priskoro,no ja ťa nemám len rád.Cítim niečo viac."kusol si do pery.Nemohla som tomu uveriť.Otvorila som ústa dokorán a civela som naň ako na zjavenie. "A..aj ja ťa ľúbim."zažmurkala som,aby som už nebola mimo.Usmial sa a silno ma objal.

"Čo podnikneme?Navrhujem filmový večer."žmurkol. "Jasné!"skríkla som nadšene. "Kde máte popcorn?"opýtal sa. "Ja ho donesiem,ty zatiaľ vyber film."podala som mu môj notebook.Prikývol a ja som sa rozbehla na honbu za popcornom.Vošla som do kuchyne,hrabala sa v skrinkách a popritom som sledovala,či tu náhodou nevôjde ten idiot Jake... "Našla som popcorn!Aká som hustá!"pochválila som sa v duchu.Dala som ho na pár minút do mikrovlnky a zatiaľ som prichystala colu do pohárov.Po malej chvíli mikrovlnka cinkla,takže som nasypala popcorn do misky,zobrala colu a vyšla späť hore do mojej izby.Všetky veci som položila na stolík a pre istotu som zamkla.

"Čo si vybral?"nakukla som do notebooku. "Winter's tale a the Croods.Pozrieme si obe?"znova nahodil psí pohľad. "Samozrejme."zasmiala som sa.Napravila som vankúš tak,aby sme mohli sedieť.Sadli sme si,prikryla som nás perinou a spoločne sme chrúmali popcorn,aj usrkávali colu.

Harry pustil Winter's tale.Plakala som počas celého filmu,i Harrymu stieklo zopár sĺz.Najviac som plakala pri scéne,kde hlavnému hrdinovi zomrela žena,ktorú ľúbil.Spotrebovala som 2 balíčky vreckoviek a asi 50 litrov sĺz.:D

Po skončení filmu sme pustili the Croods.To ma trochu priviedlo na iné myšlienky a aspoň som neplakala.Keď film skončil,popcorn bol dojedený a cola vypitá,chcelo sa mi hrozne spať.

"Dobrú,Hazz."zívla som. "Dobrú,láska."ľahol si.Ak mi tak bude naďalej hovoriť,tak sa tu zachvíľu roztopím.Kusla som si do pery a pritúlila sa k nemu.Prehodil si cezomňa ruku a stisol ma v objatí.Dal mi jemný bozk na čelo.Snažila som sa zaspať.Pomaly som zatvárala oči,o chvíľku som sa ocitla v ríši snov...

Prosím,komentujte,čo treba zmeniť,čo sa vám páči,čo nie a ešte názory na Leah,Hazzu,Jakea... (psie oči :3)

Každý comment,vote alebo share ma poteší :*

Love u! ♥

*T*

Catcher ✓ h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat