Ráno ma zobudilo hučanie budíka.Otrávene som otvorila oči a snažila som sa nahmatať vypínač na budíku.Ten otravný hukot neprestával a tak som ho hodila o zem.Budík sa rozbil na franforce.Nastalo ticho.Krásne ranné ticho,ktoré netrhá uši. "Dobré ráno,Hazz."otočila som sa k už zobudenému Harrymu. "Dobré ráno,zlato."usmial sa. "Harry!Prestaň!"skríkla som. "Prečo?"nechápavo sa na mňa pozrel. "Lebo sa zachvíľu roztopím od toho,aký si roztomilý.."odula som spodnú peru.Začal sa nekontrolovateľne smiať. "Harry!"otrávene som vykríkla. Radšej som sa zdvihla z postele a namierila som si to k skrini.Vybrala som si odtiaľ čisté spodné prádlo,čierne tričko Ramones,čierne vansky a čierne úzke džínsy.Napochodovala som do kúpeľne a dala si krátku sprchu.Obliekla som sa a rozčesala som si to hniezdo na hlave.Vlasy som si dala do jednoduchého vrkoča a na tvár som si naniesla jemný makeup.Ešte naposledy som sa poobzerala v zrkadle a vyšla som z kúpeľne.Mala som v pláne ísť do mojej izby,no prekazil mi to Jake. "Vyzeráš super."žmurkol na mňa. "Nenávidím ťa."odvrkla som. "Ja viem,že klameš."uchechtol sa. "Nie ja sa o...."prerušil ma bozkom.Prilepil jeho nechutné pery na tie moje.Bolo mi na vracanie.Skúšala som sa odtiahnuť,no on ma zvieral vo svojich veľkých paprčiach. "Nebráň sa.Nepomôže ti to."povedal zvláštnym tónom.Surovo ma chytil za zápästie a ťahal ma smerom von z domu.Sotil ma do jeho čierneho BMW.Rýchlo nasadol a zamkol auto. "Idiot!Pusti ma!"kričala som. "Nie.Teraz si moja."nechutne sa na mňa pozrel.
***
Zastavili sme pred nejakou bielou vilou. "Miláčik,tu budeš so mnou bývať."usmial sa. "Nikdy!Ani za milión rokov!"jačala som.Schytil ma a prehodil si ma cez plece.Od zlosti som mu päsťami búchala do chrbta. Odomkol dvere a vošiel so mnou dnu.Položil ma na zem.Konečne!Dal si dole bundu a šiel odložiť kľúče.Nevedela som,ako mám ujsť,kde...Po chvíli sa znova vrátil a znova si ma prehodil cez plece.Vyšiel hore po schodoch a vstúpil do nejakej izby.Zamkol dvere a hodil ma na posteľ. "Prosím,nehovor mi,že mi ideš urobiť to,čo si myslím."zadržiavala som slzy. "Neviem čo si myslíš."priblížil sa ku mne. "Prečo ťa zaujíma Styles?"sadol si a dotýkal sa ma.Chcelo sa mi plakať.Ľahol si na mňa a opäť priložil jeho slizké pery na moje.Vyhŕkli mi slzy.Predstavovala som si,čo sa bude diať. "Leah!Vzchop sa!Si predsa Leah Catcher!"kričalo na mňa svedomie.Nabrala som silu a riadne mu vrazila.Zvalil sa vedľa mňa,no ešte vždy nebol omráčený.A tak som mu vrazila ešte jednu a ďalšiu,a ďalšiu...Konečne prestal vnímať a ja som sa rozbehla k dverám.Do čerta!Ten idiot zamkol!Už som strácala nádej,ale zistila som,že táto izba má balkón.Vošla som naň a vedľa neho bola odkvapová rúra.Nejakým spôsobom som sa dostala dole.Rozbehla som sa k ceste a už som sa chcela rozbehnúť kade-ľahšie,nedalo mi to Jakeovo BMW.A tak som pohľadala čo najväčší kameň a hodila som ho do auta.Rozbilo sa okno,no ja som chcela riadnu pomstu.Stále sa mi totiž vybavovalo v hlave to,ako ublížil Harrymu.Našla som golfovú palicu,opretú o stenu domu.Jake bol blázon do športu,obzvlášť do golfu.Vynorili sa mi spomienky na starého dobrého Jakea.Vtedy bol milý,usmievavý,vždy vedel rozosmiať.Ale teraz?Zabíja ľudí,i ktorých mal rád.Je egoistický a aroganntný....Začala sa mi variť krv v žilách,udrela som do auta.Potom som udrela ešte raz,a ešte asi 500 krát (obrazne :D).Hneď sa mi uľavilo.Auto začalo pípať,radšej som sa pobrala preč.
Prepáčte mi to,že táto časť je taká nudná,ale dochádzajú mi nápady.Je tu málo komentov a ja neviem,či to vlastne čítate.Rozmýšľam,či nemám tento príbeh jednoducho skončiť.Nemá to cenu,keď neviem,či to stojí za to.Tak prosím,skúste napísať názor,lebo ma to prestáva baviť :/
Prosím koment,share alebo vote ;)
Ak tu bude 3+koments,budem pokračovať.Ale ak nie,nemá to cenu.Týmto vás nechcem vydierať,len potrebujem názor. :)
*T*