LOUIS
"Zazvoň."popohnal ma Zayn. "Kľud Zaynster!"zdvihol som ruky a zazvonil.Nikto sa neozýval. "Do prdele,čo sa tam vyrába?"treskol Zayn do dverí. "Mno....je tam ževraj s nejakým dievčaťom.Takže sa tam vyrábajú."zasmial sa Niall. "Jój vy malí zlí perverzní fagani!"Liam dal ruky v bok. "Liam,nerozčuľuj sa.A vy dvaja sa ukľudnite s tými narážkami."usmernil som ich. "Čo ti je Louis?Vždy si ako psychopat a teraz si...si Liam."uškľabil sa Zayn. "Ja že som ako Liam?Chceš dokázať,že som ten starý Louis William Troy Austin Tomlinson?"nadvihol som obočie. "Áno."zasmial sa Niall. "Tak sa dívaj."usmial som sa.Rozbehol som sa dozadu,na Harryho záhradu.Harry má zadný vchod,a tak som vošiel dnu.Na gauči sedelo hnedovlasé dievča. "A..ahoj."poškrabal som sa na zátylku. "Kto si?!"zľakla sa. "Ehm...Som Louis Tomlinson."pousmial som sa. "Ahá..Ten..Harryho spevácky kolega?"tipla si.Tipla si správne. "Áno som aj jeho najlepší kamarát.Ale teraz počkaj."podišiel som k nej a prehodil som si ju cez plece. "Čo to sakra stváraš?"búchala mi päsťami do chrbta.Vyšiel som s ňou von a hodil som ju do bazéna.Potom som sa rozbehol za chalanmi a zavolal ich dozadu.Postavili sa presne tam,ako som mal v pláne.Vedľa bazéna.Pekne som ich všetkých sotil do bazéna.Padali tam ako domino. "Hej!"kričalo to dievča. "Louis hrabe ti?Teraz sa mi zničí účes!"fňukal Zayn. "Lou!"začul som za sebou ten starý známy chraplák. "Čau Harry!"rozbehol som sa k nemu po objatie. "Ahój!Tak dlho sme sa nevideli!"spučil som ho v medveďom objatí. "Lou...Louis...Pusti ma.."lapal po dychu. "Sorry brácho."pustil som ho. "Harry,kde si vlastne bol?Kto ťa uniesol?Báli sme sa o teba a médiá sa šli zblázniť...A to nehovorím o directioners."vysypal som naň celý sloh. "Mno..Hm..Em..Nemali by sme ich vytiahnuť z tej vody?Zayn nevie plávať."odbočil od témy a pribehol k bazénu.Zohol sa pre Zayna a vtedy som ho sotil do vody tiež. "Ty idiot!"jačal kudrnáč. "Ja?!No dovoľ!To ty si tam spadol!"uchechtol som sa. "Ale s tvojou pomocou!"naštvane vyšiel z bazéna.Nebezpečne sa ku mne približoval,na tvári mal naštvaný výraz.Vedel som,že je so mnou koniec.Harry si ma vyzdvihol na plecia a vrazil ma do bazéna.Au.
HARRY
Louis si nemal začínať.Vytiahol som Leah aj chalanov z vody.Teda okrem Louisa. "Čo je to za magora?Nič v zlom Hazz,ale fakt je to magor."Leah si žmýkala premočené tričko. "Louis je blázon.Na to si zvykneš.Teraz sa choď usušiť,zlato."žmurkol som na ňu. "Ja?Usušiť?!Nie som starý chlieb!"zasmiala sa a odišla. "ÓÓÓÓ!!!"vrieskal Niall. "Harry nám tu zmäkol!"zapišťal Zayn. "Nezmäkol som!Len som si našiel úžasné dievča."dal som ruky v bok. "Chalani,choďte sa prezliecť a vypadnite!"uchechtol som sa.
Special 1.April's day! :D :D We are crazy!!!!!!
Comment,vote or share!! :*
*T*