Ahoj David!Mohli by sme si dnes vyraziť? L XoXo.napísala som mu.
Okey!Už sa teším!A zober si na seba čosi sexy :P Stretneme sa o 18:50 pred Summer barom ;) D Xx
Sexy?Bojím sa ťa... :D L XoXo
Neboj sa :D Nie som pedofil :D To bola sranda :D D Xx
Tak to som rada :D L Xx
Vstala som z postele a kukla na hodiny.16:00.Ešte mám mnoho času.Dnes som vstala z postele o 16:00!Môj osobný rekord!Odšuchtala som sa do kúpeľne a spáchala 'rannú' hygienu.Noo..skôr popoludňajšiu hygienu.Umyla som si vlasy a dala na ne natáčky.Vybehla som z kúpeľne čo najrýchlejšie,aby ma nikto nevidel.Zabudla som si totiž oblečenie,i uterák.Hrabala som sa v skrini a nakoniec som si vybrala čierne úzke šaty bez ramienok.K nim som si dala čierne topánky na podpätku.Na oči som si naniesla asi kilo riasenky,mierne som si prešla púdrom po tvári a nakoniec som si dala krvavo červený rúž na pery.Vymotala som si natáčky z vlasov a trochu si ich prečesala.Vyšla som z izby a zašla na chodbu,aby som stihla prísť do Summer baru. "Fíha!Kde si sa vybrala?"zahvízdal Jake. "Teba to nemá čo zaujímať."vypľula som zo seba.Skončila som s našim kamarátstvom,tak prečo mi nedá pokoj? "To je ten Styles tak dlho tam v tej nemocnici?"pribehol Zayn zas s plnými ústami jedla.Ten chalan nerobí nič iné,len žerie! "Znova žerieš?"zasmiala som sa nad Zaynom. "Máš nejaký problém?"mľaskal. "Nie."
"Už idem,tak čaute!"zamávala som im,no na Jakea som sa ani nepozrela.
***
"Ahój!"zvolal David,len čo som otvorila dvere na mojom aute. "Ja som si robil srandu,Leah.Nemusela si to dodržiavať."skenoval ma pohľadom.
"Čo?"
"Si sexy aj napriek tomu,že som ti písal,že si robím srandu. "Ty si idiot."zapýrila som sa. "Poď dnu."ukázal rukou k dverám,pri ktorých stáli SBS-kári.David im podal nejaké lístky a peniaze a tí muži nám uvoľnili cestu.Dnu hrala hudba,ľudia tancovali telo na telo a všetci boli absolútne na mól. "Ideš tancovať?"
"Nie,najprv musím do seba dostať pohon."chichotala som sa.Sadla som si k baru. "Jednu whiskey!"zvolala som na barmana.Rýchlosťou svetla mi to pripravil.Hodila som to do seba.Á!To je silné!Štípala ma z toho celá papuľa. "Radšej mi dajte Jacka!"jačala som po barmanovi,kvôli hlasnej hudbe. "Jacka Danielsa?"spýtal sa. "Jasné!"prikývla som.Nalievala som do seba jeden pohárik za druhým. "Poď už tancovať."popohnal ma David.Vstala som a hnali sme sa na parket.
***
"Do frasa!"zobudila som sa na strašné bolesti hlavy. "Kde to vlastne som?"pomyslela som si.Sadla som si na posteľ a skenovala izbu pohľadom až kým som nenarazila na prekážku...David!Pozrela som sa na seba a zistila čosi nemilé.Bola som nahá...Sakra! "David!Ty si pedofil!"zatriasla som ním. "Č-čo?Á!Dobré ráno."pousmial sa. "Ty...čo...čo si so mnou urobil?!Zdrogoval si ma?!"vrieskala som ako idiot. "Ja?To sa pýtaj seba a tých pohárikov alkoholických sračiek,čo si do seba naliala!"rozhodil rukami.Sakra!Sakra!Sakra!Som to ale krava!
Tento diel je trochu nechutnejší a kratší,takže sa ospravedlňujem za následné skazenie pekného dňa perverznými myšlienkami :D :D Koment,share or vote! :*
*T*