LEAH
Ráno som sa zobudila vedľa Harryho.Ešte spal.Vstala som a obliekla sa.Učesala som si vlasy a trochu sa namaľovala.Ako vždy,zobrala som si so sebou zbraň. ,,Dobré ráno,"zívol Harry. ,,Nemáš niečo iné na práci,ako byť milý?"chladne som odpovedala.Liezol mi na nervy.Najprv mi nadáva do vrahýň a potom ma prinúti,aby som spala pri ňom.
Radšej som vybehla z mojej izby.Cestou som stretla Zayna,Jakea,Cass a Tammi.Boli sme nerozlučná päťka.Leah Catcher,Tammi Pupil,Jake Black,Cassie Nelson a Zayn Edwards.
,,Ahoj,"pribehla Cass. ,,Dobré ráno," usmiala som sa. ,,Spala si s ním?V jednej posteli?"nasadila diabolský úsmev. ,,Ani mi o ňom nehovor.Nič by som s ním nikdy nechcela mať.Je to len ďalšia rozmaznaná superstar,"pokrútila som hlavou.Cass rázne prikývla. ,,Takže ty ma tu necháš samého a ideš radšej ku Stylesovi?"smial sa Jake.Prekrútila som očami a tiež sa uchechtla.
,,Chce niekto kávu,čaj či kakao?"vykríkol Zayn.Nikto nič nepovedal. ,,Dobre.Tak nič,"mykol plecami a sadol si za stôl,kde sme všetci sedeli. ,,Koho zabijeme dnes?"-bola moja každodenná otázka. ,,Dnes máme voľno,"žmurkla Tammi.Vydýchla som si,lebo dnes sa mi fakt nechce zabíjať. ,,Ale budeme už musieť žiadať výkupné za Stylesa,"posúdila Cass,krájajúc svoje raňajky. ,,Ako?"nedočkavo som sa spýtala.Fakt chcem vedieť,aký majú zas plán. ,,Budeš musieť zobrať Stylesovi mobil,zavoláme rodine a máme to!"skríkol Jake nadšene.Zdá sa to byť ľahké.Až priveľmi.
Zbehla som do mojej izby,aby som to už mala za sebou.Otvorila som dvere.Akurát mi tento plán vychádzal,pretože bol Styles v kúpeľni.Začala som sa prehrabávať v jeho bunde,nič som nenašla.Tak som si vybrala jeho skrinku. ,,Čo to,sakra robíš?!"skríkol Styles.Rýchlo som sa otočila a sadla si na posteľ,akoby sa nič nestalo. ,,Čo si tam hľadala?!"reval. ,,Musíš mi dať tvoj mobil.Náhodou niekomu zavoláš a prezradíš nás.A musíme pýtať výkupné!"chladne som odpovedala. ,,Ja sa odtiaľto dostanem sám!Bez toho,aby sa rodina strachovala o peniaze!"teraz už bol naštvaný. ,,Ty sa tu po mne nebudeš rozkrikovať!A my potrebujeme to výkupné!Z čoho máme žiť?!"naštval ma. ,,To si nemôžete nájsť normálnu prácu?"rozhadzoval rukami. ,,Nie!Myslíš si,že tí ,čo boli vo väzení,zabíjajú,sú feťáci.Myslíš,že nám nejakú prácu dajú?!"skoro som sa rozplakala.Toto nebola téma,o ktorej by som sa chcela baviť.
Slzy ma štípali v očiach a chceli sa dostať von.No nedovolila som im to.Musíš byť silná,Leah.