Catcher SK 16

261 15 1
                                    

LEAH

"Tak,tu bývam."otvoril dvere jeho obrovského bieleho domu. "Je to tu nádherné."usmiala som sa.Vošli sme do svetlej priestrannej chodby,na stenách bolo mnoho drahých obrazov.Harry ma stiahol do obývačky. "Sadni si."ukázal na sedačku. "Chceš kávu,čaj,či džús?"opýtal sa. "Len čistú vodu."

Prikývol a zmizol za rohom.O chvíľu sa vrátil s pohárom vody a šálkou kávy. "Nech sa páči,zlatko."podal mi pohár. "Ďakujem."odpila som si.

***

HARRY

"Harry,ja už pôjdem."Leah si obliekla bundu. "Čo?Prečo?"zarazila ma. "Musím si nájsť nejaký apartmán."žmurkla. "Ale však bývaš u mňa."zamračil som sa. "Nie,nechcem ťa otravovať."pootvorila vchodové dvere. "Šibe ti?Leah veď spolu chodíme,prečo si myslíš,že ma otravuješ?!"naštvala ma. "Ja chcem,aby si tu zostala.Chcem,aby si tu bola...Navždy."objal som ju.V tú chvíľu som pocítil jej jemné pery na tých mojich. "Ľúbim ťa."  "Aj ja teba."

"Leah,prídu tu chalani,zoznámim ťa s nimi."  "Nie!Len to nie!"zdesila sa. "Prečo?" "Ak sa dozvedia,kto som,že som tá,ktorá ťa uniesla...Určite ma nenávidia."sklonila hlavu. "Nie.Ja im to vysvetlím,neboj sa.Pochopia to."pohladil som ju po líci. "Skutočne?"

"Skutočne."dal som jej bozk,aby sa upokojila. "Neboj sa,zamilujú si ťa.Ale pôjdeme na turné a budeme sa stretávať menej."odul som spodnú peru. "A budem za tebou môcť chodiť?"tiež odula peru. "Jasné!Niekedy mám len pre seba tourbus!Ak vieš,čo myslím..."nahodil som perverzný ksicht. "Edward!"hodila do mňa vankúš. "Au..to bolelo."robil som sa,že fňukám. "Vankúš?To ťa bolí?"rozosmiala sa. "Áno vieš."povedal som sarkastickým tónom. "Ale ty si za to môžeš!Veľmi dobre vieš,že takéto úchylné narážky neznášam!"dala ruky v bok. "Okey.Aj keď..."zasmial som sa. "Eddie,nechci ma naštvať."povytiahla obočie. "Ja mie som Eddie,som Harry." "Si Harry Edward tak buď ticho."vyplazila jazyk.Viem,že nechce odo mňa počuť tie úchyláctva,ale keď je tak krásna.Čo jej mám povedať,že sa cítim ako jeleň v ruji?

Táák miláčikovia!Trošku úchylácka časť 3:-) Muahaha ! :D :D A Nika,nenadávaj mi,aj ty máš úchylácke chvíľky. :D :D :D  (nemyslím to v zlom) :D Okyyy! Love Ya! :* ♥

Comment,vote or share hanýs :*

*T*

Catcher ✓ h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat