Catcher SK 10

339 17 0
                                    

LEAH

"Dobré ráno."uškrnul sa na mňa. "Dobré,Harry."zívla som. "Ako si sa vyspala?"usmial sa. "Celkom.Akurát mám stuhnutý krk z toho blbého vankúša."hodila som vankúš o zem. "Zlato,nerozčuľuj sa."žmurkol na mňa. "Ja sa nerozčuľujem."prekrížila som si ruky na prsiach. "Ale rozčuľuješ."zopakoval môj postoj. "To je jedno...dobrú."zívla som a ľahla si. "Veď je 11 hodín!Vstávať!"jemne mnou triasol. "Grrr."otočila som sa.Neznášam,keď ma niekto budí alebo ma núti vstať.Priam to nenávidím. "Ja nechcem."mrnčala som. "Ale..Leah...zlató..."pohladil ma. "Prečo ti tak záleží na tom,aby som bola hore?"znechutene som sa spýtala. "Lebo sa tu nechcem nudiť."zafňukal.Odul spodnú peru a nahodil šteňací pohľad.Bol roztomilý. "Ahh...Ok.."zdvihla som sa a vybrala sa ku skrini.Zvolila som si čierne skinnyjeans,čierne tielko Jack Daniel's,biele supry a čiernu beanie čiapku. "Mne nevadí,keď sa budeš prezliekať tu."usmial sa od ucha k uchu. "Ha.Ha.Ha.Si vtipný Styles."pobrala som sa do kúpeľne. "To nemal byť vtip!"vykríkol,aby som ho počula.Pousmiala som sa,zamkla som dvere a všetko zo seba vyzliekla.Vliezla som do sprchy a pustila na seba teplú vodu.Obliekla som sa,obula a rozčesala si vlasy.Nechala som ich voľne padať po chrbte.Jemne som si prešla makeup-om po tvári a na oči som si dala riasenku.Zvýraznila som si pery červeným rúžom a nastriekala na seba nejakú voňavku.Odomkla som a zas sa vybrala do mojej izby.Harry bol prezlečený a zvláštne sa na mňa pozeral. "Čo sa deje?"bola som zmätená. "Ty asi fakt miluješ čiernu."usúdil. "Áno.Ale..."ukázala som na biele supry a on prikývol.Doteraz sedel na posteli,lenže vstal a priblížil sa ku mne.Strhol ma k sebe a (ako by som to popísala) 'hladne' spojil naše pery. "Prepáč.Potreboval som to."odtiahol sa odo mňa. "Prečo sa ospravedlňuješ?"nechápala som. "Ani neviem."zasmial sa a na lícach sa mu objavili jamky.V tej chvíli sa mi jeho roztomilá tvár nehodila k jemu potetovanému vypracovanému telu.A ani jeho chrapľavý hlas.No i tak to bol môj krásny Styles. "Som hladný.Prosím papať."prosil ma so psím pohľadom. "Čakaj,dole ti pripravím jedlo a budeme raňajkovať tu,spolu."usmiala som sa.Ukázal vztýčený palec a tiež sa usmial.

Zišla som po vŕzgajúcich schodoch dole,do kuchyne.Otvorila som chladničku a pozorovala,čo by som mohla uvariť.Rozhodla som sa pre ham and eggs.Vybrala som zopár vajíčok,šunku a maslo.Vytiahla som panvicu a dala na ňu trochu masla.Nepoužívam olej.Na panvicu som rozmiestnila šunku.Zapla som plyn, pomaly rozbíjala vajíčka a dávala som ich na rozpálenú panvicu.O pár minút bolo všetko hotové.Ham and eggs som dala na tanier,chlieb do misky,trocha zeleniny a dva poháre džúsu na tácku.Všetko som to odniesla do mojej izby. "Hmm..Mňám!To vonia skvelo!"radoval sa Harry. "Od skvelej kuchárky to musí voňať i chutiť skvelo.A to je u mňa absolútna pravda!"smiala som sa. "No,to áno.Ale vieš,v čom si ešte lepšia?"hovoril s plnou pusou. "V čom?"chcela som vedieť. "V bozkávaní."žmurkol. "Však to už dávno viem!Ale ty si predsa lepší."uchechtla som sa.

"Naozaj?"

"Áno."

"Tak to si musíme overiť."pritiahol si ma k sebe a otrel svoje pery o tie moje.Bozkávali sme sa dosť dlho až kým...

Áhojte!Prosím,do komentu názor na Harryho,Leah atď.. :)

Koment?

Vote?

Share?

Prosím,aspoň niečo z toho ;) :*

Love You! ♡

*T*

Catcher ✓ h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat