vocal

325 57 11
                                    

Multimedya: Ariana Grande - Just a little bit of your heart


2 saatir, sadece bekliyorduk. Holland ameliyattan çıkmıştı ve iyiydi. Onun yanına ziyaretçi olarak biri girebilirdi ama buna ne ben ne de Britt yeltenmişti. Doktorun içeriden çıkmasıyla, Britt'in sorular sormaya başlaması bir oldu. Doktor Dylan'ın uyandığını ve iyi olduğunu söylüyordu.

" Sadece 1 kişi girerse daha iyi olur. " başımı hızlıca sallayıp odaya girmek için adım attım.

" HEY! Ariana ne yapıyorsun, ben gireceğim. Beni istiyordur yanında, seni değil. " söylediği şeyle adımımı geri attım ve odaya onun girmesine izin verdim. Hemen camdaki yerimi alıp onları izlemeye başladım. Hızlıca bir şeyler konuşuyorlardı. Dudakları birleşince Britt'in söylediğinin doğru olduğunu düşündüm. Belkide yanında beni değilde onu istiyordur. Oradan ayrılıp Holland'ın odasına girdim ve küçük, masa gibi olan şeyin üzerinden boş bir kağıt ve kalem aldım. Aklıma gelen şeyleri yazmaya başladım. (Multimedyayı açın.)

I don't ever ask, you where you've been

Neredeydin diye sormayacağım

And I don't feel the need to

Çünkü sormam gerektiğini sanmıyorum

Know Who you're with

Kiminle beraber olduğunu biliyorum

I can't even think straight but I can tell

Düzgün düşünemiyorum ama diyebilirim ki, o kızla birlikteydin

And I'll still be a fool, I'm a fool for you

Ve ben hep deli olacağım, sana deli olacağım

Hadi ama ciddi olamazsın, devamı? Ariana, ciddi değilsin değil mi? Devamı gelmiyordu. Onları öpüşürken görmem yetmemiş miydi? Başıma daha neyin gelmesi gerekiyordu?

" Ne yazıyorsun? " Holland'a baktım.

" Önemli bir şey değil, sadece yazmaya çalış... HOLLAND, SEN UYANDIN! "

" Şhh, sessiz ol. Başımda çok kötü bir ağrı var. Sanki kemiklerimi kırıyorlar. " yüzünü buruşturdu ve yattığı yerde doğruldu. Hemen onu itmeye çalıştım. Dinlenmesi gerekti. Hem ameliyattan yeni çıkmıştı.

"İyiyim ben, ne yazıyorsun?" yerime geri oturup asık bir suratla şarkı sözlerine baktım.

" Şarkı. Daha doğrusu yazmaya çalışıyorum.

" Kime." kafamı kaldırıp ona baktım. Tek kaşını kaldırıp kafasını hafifçe aşağı eğdi.

" Dylan'a mı?" kafamı hafifçe salladım. " Neden devam etmiyorsun?"

" Yazacak bir şey bulamıyorum." geriye doğru yaslandı.

" Ben devam ettirebilirim belki oku bakalım." yazdıklarımı ona okudum ve bir şey demesini bekledim. Daha sonra benim yazmamı bekleyerek yavaşça konuşmaya başladı.

Just a little bit of your heart

Sadece kalbinde küçük bir yer

Enemies (Dariana)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin