(Yeni hikayem 'For You' bakmayı unutmayın! Lütfen homofobiker okumasın!)
(Bölüm sonu notunu okuyun! Önemli!)
1 Hafta Sonra
Selena'dan
"Perrie oranın nasıl bir yer olduğunu hatırlamaya çalış! Bunu yapmak zorundasın!" gözlerini tekrar kapattı ve arkasına yaslandı.
"Hatırlayabildiğim tek şey kütüphane gibi olması ve bir sürü kapısı olması. Aslında çokta kütüphaneyi andırmıyordu. Bilmiyorum." kafamı geriye doğru attım. 2 hafta olmuştu ve biz hiç bir şey yapamamıştık.
"Holland nerede?"
"Dylan'la odadalar." kafamı sallayıp ayağa kalktım ve Dylan'ın odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açıp içeri girdim.
"Bir şeyler öğrenebildiniz mi?" Yatakta uyuyan Holland'ı uyandırmamak için çok sessizce konuşuyordu.
"Hayır ama Perrie oranın kütüphaneye benzediğini söyledi."
"Bir şey yapmam..." sıçrayarak uyanan Holland yüzünden konuşması yarım kalmıştı.
"İyi misin?"
"Canaan... Orada bir şey var!" kaşlarımı çattım.
"Orası neresi?"
"Bilmiyorum." İçeri birden Chloe girince herkesin gözü oraya döndü.
"Aşağıda Micheal diye biri var. ARİANA'YLA KONUŞTUĞUNU SÖYLÜYOR." Dylan hızlıca yavaşca Chloe'u iterek aşağıya indi.
"Onları geri getirmemiz gerek!" Holland'ın yanına oturdum ve ona sıkıca sarıldım.
"Keşke tek yapabildiğimiz şunu sürekli söylemek olmasa." burukça gülümseyip Chloe'u çağırdım hızlıca buraya geldi ve sarılmaya o da katıldı. Belkide Ariana olmadan devam etmemiz gerekiyordu!
Ariana'dan
Biriyle eletişim kurmayı tekrar deniyorduk ama işe yaradığını sanmıyordum.
"Her an gelebilirler acele etmeliyiz." çevirdiği şeyi daha hızlı çevirmeye başladı.
"Kimse var mı? Beni duyuyor musunuz?"
"Ariana?"
"Selena!"
Selena'dan
Odanın kenarında duran ve çalışmamaya yemin etmiş eski radyodan bir ses geldi.
"Kimse var mı? Beni duyuyor musunuz?" sarılmayı bırakıp kaşlarımızı çattık.
"Bu Ariana'mı?"
" Ariana?"
"Selena! Tanrıya şükür! Beni dinle." radyonun yanına ilerledim.
"Seni oradan nasıl çıkartacağız?"
"Beni dinle! Canaan, oraya gidin. Oraya gitmeniz gerek. Lütfen, bunu yapın orayı bulun!" cızırtılar gelmeye başladı.
"Hayır, hayır, hayır. Bekle ses kesilmesin!"
"Rüyamda gördüğüm yer! Canaan!"
2 Gün Sonra
"Burası çok sisli ve çok soğuk." üstümde ki cekete daha çok sarıldım. Sokaklarda bir festivali andıran çöpler duruyordu. Sokakta ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies (Dariana)
FanfictionYeni bir şehir yeni bir okul yeni arkadaşlar ve yeni bir aile. Kim yeni tanıdığı birine sonsuz bir şekilde güvenebilirdi ki? Peki ya düşmanlarınız aynı şeylerse! Wattpad de ilk Ariana Grande ve Dylan O'Brien kurgusudur.