Bar

251 57 13
                                    

Rihanna- Work ft Drake (umarım böyle yazılıyordur.)

" Selena!" İspanyol paça bir pantolon giymiş ve üstüne de beyaz askılı bir tişört giymişti. Bir dakika neden kahkül kestirmişti ki? Ben onun sadece göz hizasına gelebilirken topuklu giymediğime bir kez daha küfrettim.

  " Ariana! Tanrım sana şükürler olsun! Hiç gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştım."  gülüp sımsıkı bir şekilde ona sarıldım. Birbirinden hiç ayrılmayan biz 5 gündür ayrıydık. ŞAKA GİBİ!

Dylan bize doğru gelirken sarılmayı bırakıp konuşmasına izin verdim.

 " Nash, buradaymış." kaşlarımı çatıp ona baktım.

  " Nash kim?" gözlerini devirdi.

" Hatırlamıyor musun? Küçükken parka gittiğimizde oynadığımız çocuk, hani bizden 2 yaş büyüktü. Hatırlamadın  mı? cidden."

  " Hatırladım ama ondan banane." 

" Çok yakışıklı olmuş." bu sefer  göz devirme sırası bendeydi.

  " Dylan daha yakışık..." 

" Ne diyordun?" yanımda durduğunu tamamen unutmuşum. Lanet olsun!

  " Diğer Dylan'a diyordum." inanmamış gibi gözlerini kırptı ve konuştu.

" Eminim ve bir dahakine DİĞER! Dylan'dan bahsederken soyadını da kullan."

  " Emrin olur!" tekrar Selena'ya döndüğümde gülmemek için kendini sıktığını gördüm.

" Ne oldu?

" Hiç, hadi dondum ben burada eve gidelim." 

" Peki." 

2 saat sonra  

  " Selena pijamalarını getirdin değil mi?" 

" Her şeyimi getirdim. " gülüp pijamalarımı giydim.

"Biz okul işini halledeceğiz. En azından Dylan halledecek."

"Ariana?"

"Ne?"

"Sen Dylan'a karşı bir şeyler mi hissediyorsun?" Neden Holland bile bunu bilirken Selena'dan saklayayım ki?

"Evet ama Britt'le öpüştü ve beni sevdiğini söyledi."

"Bir saniye kafam karıştı. Britt kim?" İkimizde yatağa oturup bağdaş kurdum ve ben ona her şeyi anlattım.

"Kızım, geleli 5 gün oldu aksiyon aksiyon yani."

"Ne yapabilirim, hayatımda bu kadar yeni şeylerin olmasını ben mi istedim?"

"Neyse, ben yarın evde tek ne yapacağım ya?" Sıkılmış gibi yanaklarını şişirdi.

"Tamam, 1-2 gün gitmem." Ellerini çırpıp yatağa kendini attı. Zaten yatakta oturduğumuz için ona baktım.

"Uykun mu var?"

"Hayır sadece buraya geldiğim için seviniyorum teyzemlerden sıkılmıştım."

"Neden?"

"Onu yap, bunu yapma, şöyle davran... Birileri tarafından kontrol edilmekten yoruldum."

"Abartma, senin iyiliğin için uğraşıyorlar." Gözlerini devirdi telefonundaki saate bakıp hemen yataktan kalktı.

"Biz neden pijamaylayız, kızım saat 7 daha kalk bara gidelim."

"Saçmalama, anca meyve suyu içebiliyoruz ve Dylan öldürür bizi tek gidersek. " Kalkıp bavulunu açtı.

"Dylan'ı da çağır." Gözlerimi devirdim. Dylan gelirse bir insan sürüsüde peşinden gelirdi.

Enemies (Dariana)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin