Ariana'dan
Sert zeminde gözlerimi araldım hafifçe doğruldum. Bir çok insan vardı ama benim dikkatimi duvara yaslanmış siyah pantolonlu ve siyah tişörtlü sarışın kız çekmişti. Onun yanına ilerledim.
"Hey, merhaba." bana dönüp gözlerini kocaman açtı ve sımsıkı bana sarıldı.
"Ariana, Tanrıya şükür. Birinin geleceğini biliyordum." hemen onu kendimden ittip uzaklaştırdım.
"Sen kimsin?" kaşlarını çatıp bana baktı.
"Beni hatırlamıyor musun?" hayır anlamında başımı salladım. "Perrie, siz bana Pezz diyordunuz. Dylan. Leigh-Anne sen Jade. Bu arada Leigh-Anne nasıl?" grubu biliyordu. "Ben Leigh-Anne'ın sevgilisiyim!"
"Onun bir sevgilisi yok ki!"
"Bak, bana güvenmen gerek tamam mı! Buradaki herkes tren bekledigini sanıyor ama hiçkimse tren beklemiyor."kaşlarımı çattım. Cevap vermeden bir ses duyuldu. Herkes bankların arkasına saklanırken atın üstündeki 5 adam içeri girdi ve yere birini attılar. Daha sonra geldikleri yerden geri gittiler. Yere attıkları uzun boylu çocuk hızlıca yerden kalktı. Bankların arkasındaki insanlar tekrar aynı yerlerini aldılar. Çocuğun yanına gittim. Yüzü tanıdık geliyordu ama herkes birbirine benzeyebilirdi.
" Ariana!" hemen bana sarıldı. Neden bugün herkes bana sarılıyor? Neden ben?"Beni hatırladığını söyle. Lütfen beni hatırladığını söyle. Nash, ben Nash!"
"Hatırlıyorum. Neler oluyor?" az önce atlı adamların gittiği yere baktı.
"Hayalet süvariler! Onları durduramayız!"
Selena'dan
Salonun ortasında bir ışık patlaması oldu ve sonra geçit gibi bir şey açıldı. Leigh-Anne hızlıca buraya dönerken Viola gülümsedi.
"Perrie'yi kurtarabiliriz. Perrie!" Leigh-Anne'da az önce Viola'nın yaptığı gibi Perrie'nin ismini seslendi.
"Neler oluyor?"
"Ne yapıyorsunuz?" Viola bu soruların hiçbirine cevap vermezken Demi herkesi susturup konuştu.
"Bu onları geri getirecek mi?"
__________
Ariana'dan
"Durdurmamız ger..." Perrie'nin isminin duyduk. Bir çokk insan Perrie diye bağırıyordu.
"Kurtulabilirsin! Oraya git! Çağıranların yanına git! Kurtulacaksın! Onlara git!" Nash'a kaşlarımı çatıp baktım.
"Bu kadar çok şeyi nasıl biliyorsun? Perrie, git. Kurtulacaksın! Yani, sanırım." hızlıca başını salladı.
"Seni çıkaracağız. Seni buradan çıkaracağız."
"Koş hadi!" sesin geldiği yöne doğru koştu. "Şimdi, anlat bakalım. Bu kadar çok şeyi nasıl biliyorsun?!"
Selena'dan
Işık büyüdü ve içinde bi silüet gözüktü.
"İşte, geri geliyor!"
"Perrie!" ışık patlaması söndü. Perrie koşarak Leigh-Anne'a sarıldı.
"Seni o kadar çok özledim ki!" herkes sustu. Bütün gözler Viola'ya döndü.
"Perrie'nin geri gelecegini nasıl bildin?" Dylan'ın sorusuyla Viola korkuyla ona döndü.
"Bunu anlatamam. İnan bana herkesi geri getireceğim. Şimdi, hadi Ariana'ya yardım etmeye!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies (Dariana)
FanfictionYeni bir şehir yeni bir okul yeni arkadaşlar ve yeni bir aile. Kim yeni tanıdığı birine sonsuz bir şekilde güvenebilirdi ki? Peki ya düşmanlarınız aynı şeylerse! Wattpad de ilk Ariana Grande ve Dylan O'Brien kurgusudur.