Vyjádření k epilogu+ poděkování+ další informace

941 70 15
                                    

Tak a je to tady. Už máme před sebou jen poslední třetí díl této série. A já jsem vám všem neskonale vděčná za všechny povzbudivé komentáře a velké množství hlasů, které tento příběh nasbíral. Opravdu, bez vás by hobitka Arwen skočila už u páté či šesté části. Právě kvůli vám pokračovala ve své cestě.

Pravda, konec jsem trochu změnila. Nicméně, kdyby někoho z vás zajímalo, jestli by Arwen dokázala oloupit samotného draka Šmaka, mohu udělat takový malý bonus, kde by bylo popsáno její možné setkání s drakem. Kdyby to někoho zajímalo, můžete napsat do komentářů :)

Jinak vám opravdu strašně moc děkuji. Opravdu. První díl této pomyslné série má už skoro 5K. No věřili byste tomu? Já ne, ale děje se to. Děje se to jen díky vám!

Jinak další díl je zatím trošku v nedohlednu. Až jej vydám, tak vám rozhodně dám vědět v podobě další části tohoto příběhu, kde určitě přidám i nějakou tu ukázku. Pokusím se i něco předepsat dopředu, abych nevydávala části opět s bídou za 14 dní...

Mimochodem, mezitím, co budete čekat na další díl, se můžete podívat na mé další příběhy. Je to tak trochu reklama, ale co už... Koho by zajímala fantasy s nepatrnými prvky krimi, může se podívat na můj příběh s názvem Na křídlech pomsty, který už je konečně dopsaný. Potom píšu také krátké příběhy na různá témata, většinou do soutěží a tím má tvorba zde na Wattpadu tak nějak hasne...

No nic... MOC VÁM DĚKUJI A BUDU SE NA VÁS TĚŠIT U DALŠÍHO DÍLU.

Hobitka: Dračí poušť ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat